سوپر باول برای دسترسی میلیون ها بیننده در سراسر جهان شناخته شده است.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد دی پیس- در سال 2015، تبلیغاتی که توسط سوپر باول راه اندازی شد تقریبا معادل 4 میلیون و 500 هزار دلار برای 30 ثانیه هزینه در بر داشت.
سوپر باول برای دسترسی میلیون ها بیننده در سراسر جهان شناخته شده است. برآوردی که در این زمینه شده است نشان می دهد که 110 میلیون نفر منتظر تماشای این سوپر باول جدید هستند.
برای تعداد زیادی از زنانی که طرفداران فوتبال نیستند، تبلیغات بازرگانی اساسا سبب می شود که آنها نیز تحت تاثیر این تبلیغات قرار گیرند و بنابراین تبلیغ کردن یکی از راه های فوق العاده سرمایه گذاری در جهان امروز است.
چند مبلغ می خواهند میلیون ها دلار برای فقط یک آگهی بازرگانی منطقه ای بپردازند وبسایت خبری آنلاین، بازفید، به سمت دریافت آگهی های منطقه ای رفته است که هنوز عملا پر هزینه است.
اهمیت این قبیل آگهی ها در این است که باعث می شود سوپر باول بیشتر جنبه سنتی به خود بگیرد. متخصصان روابط عمومی دریافته اند که سوپر باول برای تحلیل بازاریابی، جایگزینی محصول مناسب، استفاده از شخصیت های مشهور، و سایر جنبه ها برای کمک به مشتریان به گونه ای بهتر نیاز به کمک دارند.
درز تبلیغات بازرگانی سوپر باول در سال 2015
بسیاری از تبلیغاتی که بر روی آتن پخش می شوند در حال حاضر بر روی وب و بر روی سراسر ایستگاه های تلویزیونی قرار دارند.
چندین شرکت جدید اولین کالاهای خودشان را در این سال عرضه می کنند. وبسایت Wix.com می خواهد تبلیغات جدیدی را نمایش دهد؛ بازفید به سمت آگهی های منطقه ای حرکت می کند و سایر شبکه های تلویزیونی مانند ورج، لوکتیت و موفی برای اولین بار شروع به کار می کنند.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
برگردان: گروه ترجمه شارا
|
نظر بدهید