بیلبورد گردبادها در پاریس همه را شگفت زده کرد!

این بیلبورد که مثل هیچ بیلبورد دیگری نیست، به گونه‌ای طراحی شده که انگار توسط یکی از گردبادهای فیلم تخریب شده است.

پوستر فیلم به صورت وارونه نصب شده، قاب آن شکسته و سیم‌ها از آن بیرون زده‌اند. در اطراف بیلبورد هم توده‌هایی از ماسه انباشته شده است.

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || فیلم “گردبادها” که دنباله‌ای برای فیلم پرفروش سال ۱۹۹۶ با همین نام است، در ابتدا با چالش‌هایی در زمینه تبلیغات روبرو بود. حتی پوستر این فیلم هم در لیست “بدترین پوسترهای فیلم ۲۰۲۴” قرار گرفت. اما به نظر می‌رسد تیم بازاریابی این فیلم با ایده‌های خلاقانه خود جبران مافات کرده است. آنها با نصب بیلبوردی تعاملی در شهر پاریس، غوغا به پا کرده‌اند.

این بیلبورد که مثل هیچ بیلبورد دیگری نیست، به گونه‌ای طراحی شده که انگار توسط یکی از گردبادهای فیلم تخریب شده است.

پوستر فیلم به صورت وارونه نصب شده، قاب آن شکسته و سیم‌ها از آن بیرون زده‌اند. در اطراف بیلبورد هم توده‌هایی از ماسه انباشته شده است.

این ابتکار جالب، توجه همه رهگذران را به خود جلب می‌کند و به آنها یادآوری می‌کند که فیلم جدید “گردبادها” به زودی روی پرده سینماها خواهد رفت.

به نظر می‌رسد این استراتژی بازاریابی مؤثر بوده، چرا که تصاویر و ویدئوهای این بیلبورد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

یکی از کاربران در توییتر این بیلبورد را “بهترین ایده تبلیغاتی که تا به حال دیده‌ام” دانسته است.

علاوه بر این بیلبورد خلاقانه، یک کامیون که شبیه ماشین‌های فیلم است نیز در مقابل ایستگاه قطار سن لازار پاریس قرار داده شده است.

با این ایده‌های خلاقانه، به نظر می‌رسد فیلم “گردبادها” می‌تواند با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبرو شود.

– این بیلبورد تعاملی، نمونه‌ای عالی از تبلیغات خلاقانه و نوآورانه است.
این ایده به خوبی توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و پیام فیلم را به طور مؤثر به مخاطبان منتقل می‌کند.

– استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدئوهای این بیلبورد، به افزایش آگاهی از فیلم “گردبادها” کمک کرده است.

منبع انگلیسی: creativebloq
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR