برای نوشتن، لازم نیست یک نویسنده بزرگ باشید

نویسنده: برایان هالیگان – یاد گرفتم که برای داشتن یک کتاب عالی لازم نیست نویسنده بزرگی باشید. افراد غیر نویسنده می توانند مهارت ها و شیوه های جدیدی را توسعه دهند که کلمات و پیام شما را از متوسط ​​به عالی تبدیل می کند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| وقتی HubSpot را راه اندازی کردم، یک مهندس آموزش دیده با تجربه کمی در نوشتن بودم. در روزهای اولیه شرکت، نمی توانستم نرم افزار بسازم. در عوض، زمان زیادی را صرف نوشتن مقاله برای وبلاگ بازاریابی خود کردم. به عنوان یک نویسنده بی تجربه، از عملکرد خوب آن شگفت زده شدم. امروزه این وبلاگ بیش از ۵۰۰۰۰۰ مشترک و بیش از ۱۰ میلیون بازدید کننده جدید در هر ماه دارد.

موفقیت وبلاگ مرا متقاعد کرد که در ۲۰ سال گذشته مهارت های درخشان نوشتن را سرکوب کرده ام! هیجان من باعث شد که یک یادداشت تشکر برای معلم کلاس هشتمم، تام براون، بفرستم، که به من کمک کرد تا نوشتن را یاد بگیرم.

من که با اعتماد به نفس تازه‌ای که در زمینه نویسندگی پیدا کرده‌ام جسور شده‌ام، کتاب بازاریابی را با هم بنیانگذارم نوشتم. وقتی پیش نویس نهایی را به یک ویراستار حرفه ای ارسال کردیم، مطمئن بودم که او آن را با حداقل ویرایش و تحسین بالا پس خواهد فرستاد. اشتباه. سندی که او برگرداند بیش از هر چیزی که در زندگی ام دیده بودم خطوط قرمز داشت.

پس از انتشار در سال ۲۰۱۴، این کتاب در رتبه ۲۰۰ از ۸ میلیون کتاب موجود در آمازون قرار گرفت – لیستی که توسط نویسندگان برجسته ای مانند دن براون و استفان کینگ رهبری می شود.

یاد گرفتم که برای داشتن یک کتاب عالی لازم نیست نویسنده بزرگی باشید. افراد غیر نویسنده می توانند مهارت ها و شیوه های جدیدی را توسعه دهند که کلمات و پیام شما را از متوسط ​​به عالی تبدیل می کند.

 

 

منبع انگلیسی: https://blog.hubspot.com

منبع فارسی: شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)