شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || با رشد چشمگیر تعداد کاربران رسانههای اجتماعی (5.44 میلیارد نفر تا آوریل 2024)، برندها نیاز دارند تا حضور فعالی در فضای آنلاین داشته باشند.
نظارت بر رسانههای اجتماعی روشی است که به برندها کمک میکند تا مکالمات آنلاین مرتبط با نام تجاری خود را ردیابی و تحلیل کنند.
این فرآیند شامل جمعآوری دادهها از پلتفرمهای مختلف مانند شبکههای اجتماعی، وبلاگها و سایتهای خبری است. برندها میتوانند از این اطلاعات برای شناسایی نیازهای مشتریان، حل شکایات و بهبود کمپینهای بازاریابی استفاده کنند.
نظارت بر رسانهها به کسبوکارها این امکان را میدهد که ذکرها و زمزمهها را ردیابی، سرنخهای جدید تولید کنند و بازخورد مشتریان را جمعآوری کنند.
همچنین، با شناسایی روندهای نوظهور مانند الگوهای جدید و تغییرات در افکار عمومی، برندها میتوانند در تبلیغ محصولات و خدمات خود موفقتر عمل کنند. تجزیه و تحلیل هشتگها، اینفلوئنسرها و احساسات کاربران از جمله راههای شناسایی این روندهاست.
نظارت بر رسانههای اجتماعی به کسبوکارها کمک میکند تا تصویری مثبت از خود ایجاد کنند و با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنند.
نویسنده: نهلا دیویس
منبع انگلیسی: agilitypr
منبع فارسی: شارا
تاریخ انتشار: ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۴
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
نظر بدهید