انتشار کتاب روابط عمومی و سازمان های چابک

کتاب «روابط عمومی و سازمان های چابک» تالیف رفعت فرزادفر و عبدالرسول دشتی از سوی انتشارات ارک به بازار کتاب عرضه شده است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- کتاب «روابط عمومی و سازمان های چابک» تالیف رفعت فرزادفر و عبدالرسول دشتی از سوی انتشارات ارک به بازار کتاب عرضه شده است.

این کتاب در 12 حرف تدوین شده است و مطالب ارائه شده در این کتاب تلفیقی از مباحث علمی موجود در این عرصه و تجارت عملی نویسندگان است.

فهرست مطالب:

حرف اول: اعمال نفوذ و لابی گری در روابط عمومی

حرف دوم: کارمند خوب یا کارشناس خوب

حرف سوم: تحولات شتابان در عرصه روابط عمومی

حرف چهارم: افکار عمومی و ارتباط با رسانه ها

حرف پنجم: روابط عمومی بزرگراه ارتباطی یا جاده یک طرفه

حرف ششم: هوش هیجانی و روابط عمومی

حرف هفتم: همرنگی با جماعت یا نفوذ اجتماعی در روابط عمومی

حرف هشتم: روابط عمومی، استرس دائمی و برخی راهکارهای مقابله با آن

حرف نهم: افسردگی سازمانی

حرف دهم: شایعه و راهکارهای مقابله با آن در سازمان

حرف یازدهم: چشم انداز شورای اطلاع رسانی پتروشیمی

حرف دوازدهم: روابط عمومی و لزوم حرکت بسوی سازمانی چابک

 

روابط عمومی و سازمان چابک/ مولفان: رفعت فرزاد فر و عبدالرسول دشتی/ ناشر: ارک؛ چاپ اول تابستان 1391/ قطع رقعی/ قیمت: 40000 ریال