شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- کتاب «روابط عمومی و سازمان های چابک» تالیف رفعت فرزادفر و عبدالرسول دشتی از سوی انتشارات ارک به بازار کتاب عرضه شده است.
این کتاب در 12 حرف تدوین شده است و مطالب ارائه شده در این کتاب تلفیقی از مباحث علمی موجود در این عرصه و تجارت عملی نویسندگان است.
فهرست مطالب:
حرف اول: اعمال نفوذ و لابی گری در روابط عمومی
حرف دوم: کارمند خوب یا کارشناس خوب
حرف سوم: تحولات شتابان در عرصه روابط عمومی
حرف چهارم: افکار عمومی و ارتباط با رسانه ها
حرف پنجم: روابط عمومی بزرگراه ارتباطی یا جاده یک طرفه
حرف ششم: هوش هیجانی و روابط عمومی
حرف هفتم: همرنگی با جماعت یا نفوذ اجتماعی در روابط عمومی
حرف هشتم: روابط عمومی، استرس دائمی و برخی راهکارهای مقابله با آن
حرف نهم: افسردگی سازمانی
حرف دهم: شایعه و راهکارهای مقابله با آن در سازمان
حرف یازدهم: چشم انداز شورای اطلاع رسانی پتروشیمی
حرف دوازدهم: روابط عمومی و لزوم حرکت بسوی سازمانی چابک
روابط عمومی و سازمان چابک/ مولفان: رفعت فرزاد فر و عبدالرسول دشتی/ ناشر: ارک؛ چاپ اول تابستان 1391/ قطع رقعی/ قیمت: 40000 ریال
|
نظر بدهید