انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل ۲۷ اردیبهشت برگزار می شود

مشاور و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومیهای استان اردبیل در ۲۷ اردیبهشت سال جاری خبر داد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| مشاور و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومیهای استان اردبیل در ۲۷ اردیبهشت سال جاری خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل غلامحسین غاربی در جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اظهار کرد: با عنایت به مفاد آیین‌نامه شورای هماهنگی و اتمام مهلت دو ساله هیئت رئیسه، این انتخابات در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در سالن اجتماعات دانشگاه محقق اردبیلی انجام می شود.


وی ادامه داد: بر اساس مکاتبه‌ای که با روابط عمومی های استان انجام می شود مدیران و مسئولان روابط عمومی ها می توانند با درخواست کتبی و ارائه مدارک مربوطه ثبت نام کنند.


غاربی گفت: برنامه های دیگری نیز در گرامی داشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در جلسه هیئت رئیسه مصوب شد که با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.


مشاور استاندار اردبیل نقش روابط عمومی ها را در کنترل کرونا مهم یاد کرد و گفت: روابط عمومی های دستگاه های مرتبط و فرمانداری ها با همکاری فعالان رسانه‌ای بعد از کادر بهداشت و درمان، فعال‌ترین قشر در خط مقدم مقابله با کرونا بودند.


وی افزود: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در فرهنگ‌سازی رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی نقش محوری داشت که فعالان رسانه‌ای و روابط عمومی‌ها این وظیفه خطیر را بر عهده داشتند.


غاربی بیان کرد: در سال ۹۹ روابط عمومی استانداری با همکاری سایر دستگاههای اجرایی برنامه‌های ویژه‌ای را برنامه ریزی می کند تا شعار سال در این عرصه مهم نیز تحقق یابد.


وی افزود: همکاران روابط عمومی در پروژه های مهم اطلاع‌رسانی سال ۹۸ نظیر هفته دولت، دهه‌فجر، سفر رییس جمهور، بحران برف، انتخابات مجلس شورای اسلامی و کرونا را چهره موفقی از خود نشان دادند و امیدواریم تا پایان سال ۹۹ تحولات اساسی در این عرصه در سطح استانی ایجاد کنیم.


وی با تاکید بر ارتقای جایگاه روابط عمومی ها، تاکید کرد: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار دارد در تقویت این جایگاه تلاش و همت کنند زیرا که بدون حضور روابط عمومی های قوی، پروسه توسعه استان ناقص خواهد بود.


وی تعامل با رسانه‌ها را از اولویت‌های مهم استراتژی روابط عمومی استانداری عنوان کرد و افزود: تقابل با رسانه‌ها هیچ جایگاهی در این استراتژی نداشته و سعی ما بر این است که یک فضای تعاملی همراه با نقد اخلاق‌ محور در جامعه رسانه استان ایجاد شود.