امروز اصلی ترین ضعف روابط عمومی ها عدم طرح و پیوست جامع رسانه ای است

معاون روابط عمومی بسیج گفت: اولین ضعف نهاد روابط عمومی کشور عدم به کارگیری و فعالیت متخصصین علم رسانه و ارتباطات در این نهاد تخصصی می باشد.

امروز اصلی ترین ضعف روابط عمومی ها عدم طرح و پیوست جامع رسانه ای است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هفدهمین جلسه ماهانه شورای مدیران روابط عمومی اقشار و معاونت های تخصصی سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در محل معاونت روابط عمومی بسیج برگزار شد.


اسماعیل احمدی – معاون روابط عمومی بسیج ضمن تشکر از فعالیت های مسئولان و دست اندرکاران روابط عمومی در تمامی رده های بسیج،گزارش کاملی از انعکاس فعالیت ها و برنامه های هفته بسیج در رسانه ها را ارایه نمود.


احمدی با بر شماری ضعف های روابط عمومی در کشور تصریح کرد: امروز اصلی ترین ضعف، عدم طرح و پیوست جامع رسانه ای برای برنامه ها می باشد.


وی در همین خصوص افزود: اولین دلیل این ضعف و کارآمدی اندک، عدم به کار گیری و فعالیت متخصصین علم روابط عمومی- رسانه و ارتباطات در این نهاد تخصصی و عالمانه است که با افکار عمومی به عنوان مهمترین و حساس ترین موضوع جامعه سر و کار دارد.


مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین در ادامه ی این هم اندیشی، پیامک را از جمله ی مهمترین
رسانه ها در عصر کنونی دانسته و تاکید کرد: پیامک عصاره و چکیده ی خبر و پیامی است که به جهت داشتن ارزش خبری بالا و ضرورت اطلاع آن به مخاطب ارسال می شود.


گفتنی است این جلسه که دو ساعت و نیم به طول انجامید با موضوع بررسی پیامک های اقشار و رده های بسیج و راهکارهای تقویت و توسعه ی اثر گزار آن برگزار شد.


منبع: خبرگزاری بسیج