شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– استاندار زنجان گفت: روابط عمومیها باید در ارائه و اطلاع رسانی از چهره واقعی و مطلوب عملکرد سازمان خود به مردم بکوشند.
به گزارش شارا از ایلنا، جمشید انصاری امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان گفت: روابط عمومی از ابزار مدیریتی است و به سازمانها و مدیریت کمک میکند تا چهره بهتری از سازمان را برای ذینفعان ترسیم کند.
استاندار زنجان با بیان اینکه روابط عمومی ابزاری در خدمت سازمان و مدیریت است، افزود: مهمترین وظیفه روابط عمومیها انعکاس چهرهای واقعی و مطلوب از سازمان به مردم است.
انصاری همچنین تاکید کرد: وظیفه رسانه با روابط عمومی متفاوت است به دلیل آنکه خیلی وقتها رسانه باید کاستیها را بیان کند اما نباید از روابط عمومیها چنین توقعی را داشت.
استاندار زنجان با بیان اینکه مهمترین وظیفه روابط عمومیها انعکاس چهرهای واقعی و مطلوب از سازمان به مردم است، یادآورشد: وظیفه دیگر روابط عمومیها انعکاس نظرات ذینفعان به مدیران و مسئولان است.
استاندار زنجان اضافه کرد: رصد کردن فضای ذینفعان میتواند با هدف روشنگری، پاسخگویی و جمعبندی مشکلات و انعکاس آنها به مدیران و یا بهبود وضعیت اطلاع رسانی و دفاع از عملکرد آنها باشد.
انصاری در پایان گفت: روابط عمومی دستگاهها عاملی تاثیرگذار در یک دستگاه اجرایی است.
در پایان این مراسم از روابط عمومی برتر سازمانهای استان نیز تقدیر شد.
|
نظر بدهید