اجرای رویکردهای نوین و ارتقای سازمانی در روابط عمومی

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به لحاظ گستردگی و تنوع نظام ارتباطی 134 ذی‌نفع دارد و به لحاظ فعالیت ذاتی که به صورت مستمر و شبانه‌روزی است، می‌طلبد که در نظام پاسخگوئی مسئولانه‌تر عمل کند

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مشاور مدیرعامل و رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر داد: فردا دوشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ مراسم پایانی جشنواره روابط عمومی‌های برتر در ستاد با حضور مسئولان و کارشناسان روابط عمومی مناطق ۳۷‌گانه و همچنین پیشکسوتان، اساتید و متخصصان مجموعه صنعت نفت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، محسن مؤمنی رشد و بالندگی هر مجموعه‌ای را مستلزم ارزیابی مستمر در راستای بهبود عملکرد و اجرای دقیق دستورعمل‌ها عنوان کرد و گفت: این جشنواره می‌تواند به عنوان یک فرصت عالی برای ارتقاء دانش و تبادل تجربیات در زمینه‌های مختلف کاری برای خانواده بزرگ روابط عمومی شرکت ملی پخش باشد.

مؤمنی با تأکید بر اجرا و برنامه‌ریزی برای رشد و تعالی مجموعه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقای دانش و روزآمدی روابط عمومی، تبادل تجربیات، برون‌سپاری در جهت ارتقای سطح فعالیت‌ها و تعامل با شرکت‌های موفق را از جمله راهبردهای مهم در این زمینه برشمرد.

وی با بیان اینکه سازمانی روزآمدی و پویائی دارد که در عین فعالیت‌های جاری و روزمره برنامه‌هائی برای رشد و تعالی مجموعه داشته باشد، افزود: ارزیابی‌ها در هشت محور و همسو با همین هدف انجام شده که امید است نقطه عطفی در ایجاد ارتباط مؤثر بین روابط عمومی‌‌ها و دستیابی به اهمیت و جایگاه نقش روابط عمومی در سازمان با توجه به گستره فعالیت‌ها باشد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به گستره فعالیت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به لحاظ گستردگی و تنوع نظام ارتباطی ۱۳۴ ذی‌نفع دارد و به لحاظ فعالیت ذاتی که به صورت مستمر و شبانه‌روزی است، می‌طلبد که در نظام پاسخگوئی مسئولانه‌تر عمل کند

وی اظهار کرد: طرح برگزاری اولین جشنواره روابط عمومی شرکت ملی پخش با ارزیابی مناطق در هشت محور (فیلم، انتشارات و گرافیک، مردم‌داری، ارتباط با رسانه، عکس، رویداد خلاقانه، مسئولیت اجتماعی و پایگاه اینترنتی) برنامه‌ریزی شده که با اعلام شاخص‌های استاندارد، مناطق ارزیابی شدند و نتایج در جشنواره اعلام خواهد شد.

وی تجلیل از رؤسای روابط عمومی‌های برتر، کارشناسان برتر و همچنین جایزه ویژه و معنوی به دست اندرکاران تأمین سوخت به موقع در ایام اربعین و تجلیل ار کارشناسان مرکز پاسخگوئی ۰۹۶۲۷ را از برنامه‌های این جشنواره نام برد که با حضور پیشکسوتان، اساتید و متخصصان مجموعه صنعت نفت برگزار خواهد شد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن تشکر از رویکرد مدیرعامل و مساعدت در برگزاری این جشنواره، معرفی و تقدیر از روابط عمومی‌­های فعال، خلاق و موفق، فراهم کردن فضای مناسب برای تبادل تجارب، بررسی مشکلات و نارسائی‌­های موجود در روابط عمومی­‌ها و تلاش در راستای فرهنگ‌‌سازی و بسترسازی انجام فعالیت‌های تخصصی را جزء اهداف این جشنواره برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با ادامه‌ و برگزاری جشنواره به طور مستمر فعالیت‌های روابط عمومی مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>