درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 16:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تکنیک شش کلاه تفکر
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  ارتباطات شرکتی
  گناه جهـــل من
  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9885صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 فروردین 1393 - 17:59
با همکاری روابط عمومی سازمان های دولتی و خصوصی: کتابخانه تخصصی روابط عمومی راه ‌اندازی می‌شود
هدف موسسه کارگزار روابط عمومی؛ ترویج و ارتقاء سطح دانش نظری و تجربی اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، بسط همکاری و تعامل علمی بین کنشگران این حوزه به منظور تبادل آموخته‏ ها و تجربیات و تقویت فضای گفتگو و نقد اندیشه، کمک به اعتلای روابط عمومی ایران و تدارک دسترسی جامعه روابط عمومی کشور به کتاب های منبع، کاربردی و بروز است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با همکاری روابط عمومی سازمان های دولتی و خصوصی، کتابخانه تخصصی روابط عمومی راه ‌اندازی می‌شود.


به گزارش شارا، در این کتابخانه کلیه مراجع تخصصی روابط عمومی برای بهره مندی مدیران، استادان و کارشناسان این حوزه آماده می‌شود.


هدف موسسه کارگزار روابط عمومی؛ ترویج و ارتقاء سطح دانش نظری و تجربی اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، بسط همکاری و تعامل علمی بین کنشگران این حوزه به منظور تبادل آموخته‏ ها و تجربیات و تقویت فضای گفتگو و نقد اندیشه، کمک به اعتلای روابط عمومی ایران و تدارک دسترسی جامعه روابط عمومی کشور به کتاب های منبع، کاربردی و بروز است.


راه اندازی مرکز تخصصی کتاب در زمینه تأمین نیازهای نرم افزاری و مطالعاتی روابط عمومی ها در هر سازمان و شرکت، برخورداری اصحاب روابط عمومی از علوم و فنون نوین این عرصه و ارتقاء سطح علمی و آموزشی متولیان امر روابط عمومی از اهداف و مزایای این طرح اعلام شده است.

موسسه کارگزار روابط عمومی با همکاری روابط عمومی سازمان های دولتی و خصوصی، نرم افزارها و کتاب های مورد نیاز این عرصه را پس از جذب اعتبارات لازم در خصوص خریداری و تهیه کتاب های مذکور اقدام خواهد کرد.


 

http://kpri.ir/?p=6949


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  جادوی تنوع


  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد