درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 12:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تکنیک شش کلاه تفکر
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  ارتباطات شرکتی
  گناه جهـــل من
  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9757صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 - 23:29
چه بایدکردهای "روابط‌عمومی دولتی" در ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «روابط‌عمومی دولتی» اثری از مهدی باقریان، هادی کمرئی و محد حمدان بن‌حاجی عدنان از سوی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی بر ویترین کتابفروشی‌ها نشست.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «روابط‌عمومی دولتی» اثری از مهدی باقریان، هادی کمرئی و محد حمدان بن‌حاجی عدنان از سوی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی بر ویترین کتابفروشی‌ها نشست.

 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، موضوع اصلی این کتاب درباره حرفه روابط‌‏عمومی در دولت و توسعه و اهمیت تاریخی آن در ایران، همچنین عوامل موثر در رشد و عناصر تشکیل‌دهنده آن است، عوامل عمومی که سبب تقویت حرفه روابط‏ عمومی در دولت می‌شود نیز موضوع دیگری است که در این کتاب بررسی می‌شود.


این کتاب با زبانی ساده به همراه راهنمایی‌های کاربردی و علمی، با ارایه تصویری نسبتا کامل از تاریخ روابط‌عمومی کشور و بررسی ساختارهای روابط‌عمومی در دوره‌های مختلف، به برداشت و درک شاغلان روابط‌عمومی از روابط‌عمومی دولتی کمک می‌کند.


این کتاب در دو بخش و هشت فصل تدوین شده است، در بخش نخست و فصل اول این کتاب، زمینه‌های مطالعه روابط ‏عمومی دولتی در کشوهای ایران باستان، مصر، عراق، یونان باستان، روم، هندوستان، بریتانیا و آمریکا، همچنین نقش برخی الگوها و شخصیت‌‏های اثرگذار مانند کوروش کبیر، هرودوت، اسکندرکبیر، آسوکا، صلاح‌الدین ایوبی، کنفوسیوس، مهاتما گاندی و امام خمینی (ره) به همراه عامل تبلیغات مذهبی در روابط ‏عمومی دولتی بررسی شده است.


دومین فصل کتاب نیز به موضوع مفاهیم و تعاریف روابط‌عمومی دولتی، جایگاه روابط ‏عمومی در سازمان‌های دولتی، سهم روابط‌عمومی در سطوح مختلف سازمان‌های دولتی، نقش متخصصان روابط‌عمومی در سازمان‌‏های دولتی، مهارت‌های متخصصان روابط ‏عمومی دولتی اختصاص دارد.


نگاهی به نقش روابط ‏عمومی دولتی، عوامل متمایز فعالیت‌های روابط ‏عمومی دولتی، سیاست و رسانه‌ها، نیاز فزاینده به روابط ‏‌عمومی دولتی، افزایش شهرنشینی، افزایش پیچیدگی جامعه و دولت، افزایش حرکت و جابه‌جایی، افزایش خواسته‌های شهروندان، مخاطبان اصلی روابط ‏عمومی دولتی و روابط‏ عمومی مؤثر نیز از دیگر موضوع‌هایی است که در این کتاب بررسی شده است.


در سومین فصل کتاب نیز نظریه‌های روابط‏ عمومی دولتی مانند نظریه‌های ترغیب، انگیزش و رفتار، ارتباطات، سازماندهی و ارتباطات سازمانی و گرونیگ و هانت به صورت تشریحی معرفی شده‌اند. نگاهی به الگوی تبلیغ یا کارگزاری مطبوعاتی، خاستگاه شیوه‎های ارتباطی در ایران، شکل‌گیری روابط ‏عمومی نوین در ایران و دوره‎های رشد و تعالی روابط عمومی در ایران نیز در مباحث این فصل گنجانده شده است.
مباحثی درباره وظایف روابط‏ عمومی دولتی را می‌توان در چهارمین فصل این کتاب مطالعه کرد. اهداف روابط ‏عمومی دولتی، فعالیت‌های جاری روابط‏ عمومی دولتی، مدیریت نوآوری و خلاقیت، مدیریت روابط با دولت، مدیریت تبلیغات دولتی، مدیریت ارتباطات درون سازمانی و مدیریت روابط ‏عمومی یکپارچه نیز در این فصل قرار داده شده است.


در دومین بخش این کتاب نیز فصول پنجم تا هشتم گنجانده شده است. در فصل پنجم که درباره قدمت روابط ‏عمومی دولتی در ایران است، تاریخ اجمالی روابط ‏عمومی در جهان، روابط ‏عمومی در ایران باستان، روابط ‏عمومی در دوره ساسانیان، انجمن مغان؛ آغازگر روابط ‏عمومی علمی در ایران، روابط ‏عمومی در دوره پهلوی و روابط ‏عمومی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان شده‌اند.


همچنین در فصل ششم کتاب، سطوح روابط ‏عمومی دولتی در ایران به صورت فرانگر آمده است، موضوع‌هایی مانند روابط ‏عمومی جهانی، دیپلماسی عمومی، سازمان‌های غیر دولتی، سازمان‌های روابط‏عمومی خارجی، مبارزه اطلاعاتی و جنگ نرم، روابط عمومی در سطح ملی و قوه مجریه در این بخش گنجانده شده‌اند.


در فصل هفتم و هشتم نیز ساختار روابط ‏عمومی دولتی در ایران به همراه عملیات و وظایف کلی روابط ‏عمومی دولتی، جایگاه روابط ‏عمومی در سازمان‌های دولتی قبل از انقلاب اسلامی، شرح وظایف پیشنهادی هماهنگ درباره‌ روابط ‏عمومی‌ها و شرح کلی وظایف روابط ‏عمومی دولتی در ایران شامل فعالیت ‏های مدیریتی، فعالیت‎های مشاوره‎ای و مطالعات و تحقیقات و ارتباطات رسانه‌ای قرار داده شده است.


کتاب «روابط عمومی دولتی» در دو جلد، قطع وزیری، از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شده است.

 

مرکز پخش:

 

66567010(021)

66943670 (021)

09121938419

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  جادوی تنوع


  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد