درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 02:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9610صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 26 اسفند 1392 - 23:22
روابط عمومی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت است
دکترحوریه دهقان شاد در گفتگوی اختصاصی با شارا: - اگر هدف ما این است که جامعه را به سمت نیازهای مردم سوق دهیم، ملزم هستیم که به روابط عمومی اهمیت دهیم. اما متأسفانه این نگاه وجود ندارد و روابط عمومی از جایی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت و صاحبان سازمان ها قرار گرفته است به همین دلیل، روابط عمومی نمی تواند نقش اساسی خود را بازی کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  «حوریه دهقان شاد» عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب، اظهار داشت: "به نظر می رسد بهترین راه حل برای اینکه به روابط عمومی و نقش آن بیشتر توجه شود، این است که به نیازهای مردم و مخاطبان توجه شود و ببینیم که مردم چه خواسته ای از سازمان یا مؤسسه می خواهند و بر اساس نیازهای مردم برنامه ریزی کنیم."


وی روابط عمومی را یکی از دستاوردهای جوامع مدرن دانست و گفت: "روابط عمومی یکی از دستاوردهای زندگی مدرن است. در جوامع امروزی بیشتر به نقش روابط عمومی در جامعه توجه می شود، به طوریکه ما شاهد آن هستیم که مهمترین مشاغل در جوامع مدرن در دست افرادی است که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنند.:"


عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، با ابراز تأسف از اینکه امروزه روابط عمومی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت است، تصریح کرد: "اگر هدف ما این است که جامعه را به سمت نیازهای مردم سوق دهیم، ملزم هستیم که به روابط عمومی اهمیت دهیم. اما متأسفانه این نگاه وجود ندارد و روابط عمومی از جایی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت و صاحبان سازمان ها قرار گرفته است به همین دلیل، روابط عمومی نمی تواند نقش اساسی خود را بازی کند."
انتهای پیام//
مریم میرعبدالحق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد