درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 15:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9605صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 28 اسفند 1392 - 09:04
نشست هم‌اندیشی روابط عمومی وزارت ارتباطات با خبرنگاران رسانه‌ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعا ت با خبرنگاران رسانه‌ها درسال92
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعا ت با خبرنگاران رسانه‌ها درسال92 با حضور محمدرضا فرنقی‌زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارت، مدیران کل روابط عمومی‌ها و مسئولان ارتباطات رسانه‌ شرکت‌های تابعه از جمله پست بانک ایران بیست و ششم اسفندماه سال جاری برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری اعتبار در ابتدای این نشست دکتر فرنقی‌زاد ضمن تقدیر از تعامل مثبت و سازنده خبرنگاران حوزه‌ وزارت‌ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه اظهار داشت: تمام سعی و تلاش این مرکز اطلاع‌رسانی درست، دقیق و به موقع اخبار و گزارش‌ عملکرد حوزه فناوری اطلاعات و زیرمجموعه می باشد.


وی افزود: برنامه‌ریزی های لازم برای برگزاری نشست‌های متعدد با حضور وزیر، معاونین وی و همچنین رؤسا و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برای سال آینده در نظر گرفته شده و قصد داریم هردو ماه یکبار نشست خبری با حضور تمامی خبرنگاران رسانه‌ها برگزار کنیم.


فرنقی‌زاد تأکید نمود: انتظار داریم خبرنگاران به اصالت و منبع اخبار و اطلاعات این حوزه توجه بیشتری داشته باشند تا احیاناً دچار چالش بی مورد و سوء تفاهم نشویم.


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درپایان با اعلام اینکه درسال آینده نشست‌های هم‌اندیشی با خبرنگاران با حضور مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه و اپراتورها برگزار می شود تصریح نمود: این مرکز آماده گسترش تعاملات و پاسخگوئی به موقع و ارائه اطلاعات دقیق‌تر و جامع به رسانه‌ها می باشد.


محمدرضا ساجدی پور رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران نیز در این نشست ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مناسب خبرنگاران حوزه مذکور به ویژه حوزه این بانک که شناخت خوبی از نوع خبر دارند درخواست کرد به جهت ماهیت کاملاً تخصصی حوزه بانک و بیمه، اخبار مربوطه را ترجیحاً از طریق این اداره کل و سایت خبری بانک پیگیری و دریافت نمایند.


وی تصریح کرد: همواره سعی می کنیم تعاملات با خبرنگاران را حفظ نموده و به موقع پاسخگوی درخواست‌های آنان در حوزه‌های مختلف بانک باشیم. البته در سال آینده تعاملات خود را با رسانه‌ها را بیش از پیش گسترش خواهیم داد.


همچنین در این نشست هریک از خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند که حضور معاونین وزیر و مدیران دستگاه‌ها جهت تشریح عملکرد مجموعه‌ها، اطلاع رسانی به موقع اخبار شرکت‌ها در وب‌سایت‌ آنان، تعامل بیشتر با رسانه‌ها، دعوت از خبرنگاران در همایش‌ها و جشنواره‌ها جهت اطلاع رسانی به‌موقع، درج خلاصه خبرها در سایت‌ها، حمایت ‌از تشکل‌های رسانه‌ای و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای خبرنگاران از مهمترین آن بود.


گفتنی است: تنی چند از خبرنگاران حاضر در این جلسه اظهار داشتند: از نظر خبری روابط عمومی پست بانک ایران بیشترین تولید خبر را در بین مجموعه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین حوزه بانک و بیمه دارد که این نشان از توجه مسئولان روابط عمومی این بانک به اهمیت و ارزش اخبار و عملکرد و نقش رسانه‌ها در انعکاس آن می باشد.


شایان ذکر است: در نشست مذکور دیگر مدیران کل روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از همکاری سازنده خبرنگاران حوزه به تشریح رویکردها و برنامه‌های مربوطه پرداخته و آمادگی خود را برای گسترش همکاری‌ها ابراز نمودند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد