درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 4 خرداد 1403 - 13:42   

هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.

  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


ادامه ادامه مطلب یک

رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!

  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  هوش مصنوعی: آگاهی، ساخت مسئولانه و سرمایه‌گذاری برای آینده‌ای بهتر
  حریم خصوصی و شخصی‌سازی: مرز جدید تبلیغات دیجیتال
  خبرسازی: اصطلاحا بزرگ جلوه دادن چیزهای کوچک
  تصمیمات بازاریابی "احمقانه" را می‌توان با تئوری سودمندی توضیح داد
  چگونه یک طرح کسب‌وکار اساسی بنویسیم
  درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی
  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است
  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!
  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9097صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 بهمن 1392 - 08:22
مدیر روابط عمومی موسسه عسگریه
جلب اعتماد مشتریان؛ مهمترین وظیفه روابط عمومی
حجت الاسلام خلیلی گفت: جلب اعتماد مردم برای سپرده گذاری کار بسیار مشکلی است و نقش روابط عمومی در این کار بسیار پیچیده است.
  

Description: C:\Users\admin\Desktop\IMG_6783.jpg

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، مدیر روابط عمومی موسسه مالی اعتباری عسگریه گفت: جلب اعتماد مردم برای سپرده گذاری کار بسیار مشکلی است و نقش روابط عمومی در این کار بسیار پیچیده است.

حجت الاسلام "امیررضا خلیلی"  اظهار داشت: روابط عمومی باید شفافیت و زلال بودن کار شبکه مالی را به مشتریان ثابت کند.

وی افزود: اصولا اعتماد با صداقت و راستگویی بوجود می آید و یکی از روش های راستی آزمایی عملکرد موسسات مالی، نوع پخش تیزرهای تلویزیونی و مدل تبلیغ در سطح رسانه ها و افکار عمومی است.

مدیر روابط عمومی موسسه مالی اعتباری عسگریه ادامه داد: تبلیغات نباید مبالغه آمیز باشد و آنچه که واقعیت موجود است، باید در تبلیغات به نمایش در بیاید. به طور مثال می توان به سپرده گذار گفت که دقیقا سرمایه اش در کجا هزینه می شود.

وی تصریح کرد: ما در موسسه اعتباری عسکریه، روابط عمومی را به سه حوزه تقسیم کرده ایم و بر این اساس؛ اعتمادسازی، آموزش و تثبیت آموزش در روابط عمومی ما ساری و جاری است.

حجت الاسلام خلیلی اظهار داشت: تلاش در حوزه جلب اعتماد مشتریان و جذب سرمایه، شفافیت در امور، به روز شدن سازمان به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و حرکت در جهت توسعه منابع انسانی و ساختار سازمانی از جمله اهداف ماست.

وی افزود: در حال حاضر تیزرهای آموزشی ساخته ایم که در آن نشان می دهیم موسسه مالی فقط به منافع خودش فکر نمی کند، بلکه منافع مشتریان را به آن ترجیح می دهد.

مدیر روابط عمومی موسسه مالی اعتباری عسگریه اضافه کرد: همچنین تیزرهایی را برای شناساندن هنجارها و ناهنجاری های اجتماعی، آموزش بانکداری و آموزش عقود اسلامی ساخته ایم تا در حوزه بانکی و مالی قدم ها موثری برداشته باشیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر در خصوص کارمندان و مجموعه داخل سازمان هم آموزش هایی در حوزه آی تی، بانک داری اسلامی و مشتری مداری برقرار کرده ایم.

حجت الاسلام خلیلی در پایان گفت: من تاکید می کنم که موسسه عسکریه، برای ارزش های انسانی اهمیت ویژه ای قائل است، مشتریان را به چشم ولی نعمتان خود می بیند و آن ها را مسبب این مجموعه بزرگ می داند.

منبع: پول نیوز

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است


  چگونه یک طرح کسب‌وکار اساسی بنویسیم


  تصمیمات بازاریابی "احمقانه" را می‌توان با تئوری سودمندی توضیح داد


  درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند


  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است


  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!


  خبرسازی: اصطلاحا بزرگ جلوه دادن چیزهای کوچک


  حریم خصوصی و شخصی‌سازی: مرز جدید تبلیغات دیجیتال


  هوش مصنوعی: آگاهی، ساخت مسئولانه و سرمایه‌گذاری برای آینده‌ای بهتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد