درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 07:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8559صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیشنبه، 5 بهمن 1392 - 07:08
دانلود سخنرانی پروفسور سعیدرضا عاملی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نخستین روز از دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، پروفسور سعیدرضا عاملی به عنوان اولین سخنران دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران گفت: «روابط عمومی یکپارچه برگرفته از استراتژی‌هایی است که ابتدا در حوزه بازاریابی ظهور پیدا کرد و از آن با عنوان ارتباطات بازاریابی یکپارچه تعبیر می‌شود. همان طور که وانگ یونگ شین توضیح می‌دهد(2013) بازاریابی، مسیر متنوعی را از آغاز تا امروز طی کرده و از بازاریابی مصرف‌کننده‌محور در دهه 1950 به گسترش ارتباطات بازاریابی در دهه 1990 رسید.
  

دانلود سخنرانی پروفسور سعیدرضا عاملی استاد ارتباطات داشگاه تهران در دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

 

دانلود سخنرانی دکتر جلالی پیرامون جایگاه زن در توسعه روابط عمومی هزاره سوم
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نخستین روز از دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، پروفسور سعیدرضا عاملی به عنوان اولین سخنران دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران گفت: «روابط عمومی یکپارچه برگرفته از استراتژی‌هایی است که ابتدا در حوزه بازاریابی ظهور پیدا کرد و از آن با عنوان ارتباطات بازاریابی یکپارچه تعبیر می‌شود. همان طور که وانگ یونگ شین توضیح می‌دهد(2013) بازاریابی، مسیر متنوعی را از آغاز تا امروز طی کرده و از بازاریابی مصرف‌کننده‌محور در دهه 1950 به گسترش ارتباطات بازاریابی در دهه 1990 رسید.

او سپس به مسیر تحول وب از وب 1 تا وب 5 اشاره کرد که منجر به ظهور وب یکپارچه شده است. او تاکید کرد: ما در اجتماعی‌ترین دوره تاریخ بشر زندگی می‌کنیم. اهمیت تعامل مبتنی بر امر مادی - معنوی، عینی – ذهنی، واقعی ــ مجازی و نماــ بازنمایی در روابط عمومی یکپارچه بحث مهمی است که این کنفرانس هم درباره آن برگزار می شود.
 

دریافت فایل کامل سخنرانی

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد