درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 03:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8394صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 25 دی 1392 - 07:43
امروزه فضای مجازی مانند یک شمشیر دو لبه ای است که دارای جنبه های مثبت و منفی می باشد
دنیای امروز با شبکه های اجتماعی در آمیخته شده اند به طوریکه در دور افتاده ترین نقطه هم می توان از اینترنت استفاده کرد.
  

بنیانگذار بنیاد پرایم پونت(هند):
امروزه فضای مجازی مانند یک شمشیر دو لبه ای است که دارای جنبه های مثبت و منفی می باشد


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا):در نخستین روز از دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران "ک سرینیواسان" بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی روابط عمومی پرایم پوینت(هند) با اشاره به ادغام رسانه های اجتماعی در راهبردهای روابط عمومی اظهار داشت:"امروزه شبکه های اجتماعی در دنیا محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و هر روز به اعضای این شبکه ها اضافه می شود.دنیای امروز با شبکه های اجتماعی در آمیخته شده اند به طوریکه در دور افتاده ترین نقطه هم می توان از اینترنت استفاده کرد."


وی افزود:"شبکه های اجتماعی روزانه 500 میلیون مطلب را به اشتراک می گذارند،300میلیون ایمیل را جابجا و 250عکس را بارگذاری می کنند. از کاربردهای شبکه های اجتماعی در روابط عمومی می توان به  ارتباطات رسانه ای،شبکه های خبرگزاری،وبلاگ ها،ویدئو کنفرانس ها و ابزارهای اینترنتی دیگر اشاره کرد که روابط را راحت تر کرده اند."


سرینیواسان گفت:"امروزه فضای مجازی و اینترنت مانند شمشیر دو لبه ای است که می تواند جنبه مثبت و منفی داشته باشد. رسانه های دیجیتال ممکن است به جایگاه و شهرت یک سازمان آسیب برسانند که مردم باید آنها را مدنظر قرار دهند.قبل از هر کاری باید ظرفیت اینترنت و شبکه های اجتماعی را درک کرد و این چیزی است که ما آن را روابط عمومی دیجیتال می نامیم."


مدیر ارشد اجرایی روابط عموم پرایم پوینت(هند) عنوان کرد:"رسانه های اجتماعی اطلاعات و منابع زیادی را در اختیار ما قرار می دهند که من آنها را از نظر پراکندگی و انتشار اطلاعات ویروس می نامم.چنانچه سنجیده عمل کنیم،شبکه های اجتماعی این مزیت بزرگ را دارند که شما را با هر کسی در هر جای دنیا ارتباط دهند و الاعات خود را به صورت اشتراک در شبکه های اجتماعی قرار دهیم و این از مزایای ادغام رسانه های اجتماعی در روابط عمومی ها است."


انتهای پیام//مریم میرعبدالحق  
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد