درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 21:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است
  روابط‌عمومی
  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران
  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم
  تکنیک شش کلاه تفکر
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  ارتباطات شرکتی
  گناه جهـــل من
  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7744صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 18 آذر 1392 - 08:20
دانلود کتاب مجموعه مقالات چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران
نسخه الکترونیک کتاب مجموعه مقالات چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران به کوشش مسعود اسدی از دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شده است. این کتاب نسخه چاپی ندارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نسخه الکترونیک کتاب مجموعه مقالات چهارمین همایش صنعت تبلیغات ایران به کوشش مسعود اسدی از دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شده است. این کتاب نسخه چاپی ندارد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها این کتاب در 220 صفحه جمع‌آوری، تنظیم و به رایگان در دسترس قرار گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند کتاب را پایان همین صفحه دریافت نمایند.
کتاب حاضر با بیش از 16 سخنرانی و مقاله در زمینه‌های مختلف عرصه صنعت تبلیغات تنظیم شده است.


دکتر محمود محمدیان دبیر علمی همایش در مقدمه کتاب آورده است " ... در کشور ما شرکت‌ها هر ساله مبالغ زیادی را صرف تبلیغات می‌کنند و به این طریق می‌کوشند بر رفتار مصرف کنندگان، علایق و نگرش آنها به نحو مطلوبی اثر بگذارند تا به این ترتیب آنها را به سمت خرید کالاها یا خدمات خود سوق دهند.


مسئله مهم برای این شرکت ها هزینه هایی است که در بحث تبلیغات متحمل می شوند. به طوری که اگر تبلیغات آنها از مؤلفه های اثربخش و تأثیرگذار بهره مند نباشد و نتوانند مصرف‌کنندگان خود را به خرید بیشتر یا مصرف کنندگان بالقوه را به خرید ترغیب کنند، به واقع تمام تلاش‌های آنها بیهوده بوده و هم‌چنین مبالغ زیادی را هم که به این امر تخصیص داده اند، به هدر خواهد رفت. شرکت ها از ابزار و رسانه های مختلفی برای رسیدن به این هدف استفاده می کنند، اما سؤال این است که تا چه حد این هزینه ها به طور اثربخش به کار گرفته می شود. متأسفانه علی رغم اهمیت بسیار بالای تبلیغات، در کشور ما آن گونه که شاید و باید به این مقوله توجه نشده است."


سخنرانی هایی هم چون" تبلیغات تیغ دولبه ..." از محمدجعفر محمدزاده معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی سابق، "کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، اتاق های فکر صنعت تبلیغات هستند" از علیرضا کریمی و "بازرگانی باید اخلاق آفرین باشد" از دکتر محسن اسماعیلی در کتاب حاضر به تببین جایگاه تبلیغات در عرصه اقتصادی کشور پرداخته‌اند.


هم‌چنین دیگر مباحث آمده در کتاب مقاله‌هایی با عنوان جایگاه تبلیغات تجاری در اقتصاد امروز ایران از دکتر محمود دهقان طزرجانی، تبلیغات و بازاریابی در رسانه های اجتماعی از محمود محمدیان، نقات قوت و ضعف صنعت تبلیغات کشور از پرویز درگی، جایگاه رفتار مصرف کننده در صنعت تبلیغات از کامبیز حیدرزاده، نقش رسانه ها در تبلیغات از مجتبی محمدیان، راهکارهای تبلیغاتی برای رسیدن به هدف های فروش از دکتر محمد بلوریان تهرانی، ساز و کار تأثیرگذاری تبلیغات بر ذهن و روان مخاطب از امیر بختایی، بررسی تصاویر تبلیغاتی در چارچوب رویکرد تحلیل روایت و تحلیل گفتمان انتقادی از سمیه سادات مکیان و رضا خیرآبادی، لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی از بیتا شاه منصوری، بررسی پیامدهای استفاده از روش خرید تلویزیونی برای تولیدکننده، مصرف کننده و صاحب رسانه از الهه شاه طالبی، نقش تبلیغات الکترونیک در توسعه صنعت تبلیغات از غزال تیموری، بررسی جایگاه « تبلیغات موفق تأثیرگذار » در ایران از محسن کریمی، تبلیغات بدون اخلاق حرفه ای، ممنوع! از مجتبی فهمیده هستند که هریک جنبه‌های متفاوتی از این صنعت را واکاوی کرده‌اند.

 

دانلود فایل کامل کتاب

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد