درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 13:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6668صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 آبان 1392 - 01:56
برگزاری همایش بازاریابی پست بانک در جنوب
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین همایش منطقه ای بازاریابی پست بانک ناحیه جنوب کشور امروز هشتم آبان ماه سال جاری با حضور مهندس ضیائی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، تنی چند از مدیران امور و رؤسای ادارات ستادی این بانک، مدیران، رؤسای شعب و کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی و کارگزاران منتخب پست بانک استان های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد و همچنین میهمانان دعوت شده به میزبانی پست بانک استان فارس در شیراز آغاز شد و تا نهم همین ماه ادامه داشت.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران در این همایش پس از برگزاری مراسم افتتاحیه و تبیین اهداف آن توسط مدیرشعب استان فارس و همچنین دبیر همایش، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره درخصوص بازاریابی و جذب منابع رهنمودهای لازم را ارائه و سپس مدیران شعب استان های مذکور دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را در زمینه فرصت ها و برنامه های بازاریابی استانی مطرح می کنند.

در ادامه کارگروه هایی در زمینه های؛ بازاریابی و تجهیزمنابع برای دستیابی به هدف سپرده ای، اعتبارات، سرمایه گذاری و وصول مطالبات، بهره برداری بهینه از درگاه های الکترونیک و بهره برداری بهینه از بستر دفاترخدمات بانکی باحضور مدیران ستادی، مدیران، رؤسای شعب و کارگزاران استان های مذکور به منظور ارائه پیشنهادها و راهکارهای مناسب تشکیل می شود.

همچنین در این همایش کامران کیانی مدرس دانشگاه درخصوص مشتری مداری، مجید زارع از مشتریان شیرازی پست بانک ایران در مورد دیدگاه ها و انتظارات یک مشتری وفادار، حمید محمدی رئیس اداره کل دفاترخدمات بانکی، عباس پورخسروی رئیس اداره کل امور مالی و سامان کلاهدوز رئیس اداره کل تولید و توسعه نرم افزارها درمورد برنام ...

(منبع : مرکز خبری بانک و بیمه)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد