درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 02:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5658صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 12 مهر 1392 - 00:36
برگزاری اولین همایش منطقه ای بازاریابی پست بانک
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین همایش منطقه ای بازاریابی پست بانک ناحیه غرب کشور با حضور مهندس ضیائی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، تنی چند از مدیران امور و روسای ادارات ستادی این بانک، مشاوران مدیرعامل و همچنین مدیران، رؤسای شعب و کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی و کارگزاران منتخب پست بانک استان های لرستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه و همدان و میهمانان دعوت شده به میزبانی پست بانک استان لرستان در خرم آباد امروز دهم مهرماه سال جاری درحال برگزاری است.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در این همایش یک روزه پس از برگزاری مراسم افتتاحیه و تبیین اهداف آن توسط مدیرشعب استان لرستان و همچنین دبیر همایش، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره درخصوص بازاریابی و جذب منابع به سخنرانی می پردازند و سپس مدیران شعب استان های مذکور به بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود خواهند پرداخت.
 
 بنابراین گزارش: در ادامه کارگروه هایی در زمینه های؛ بازاریابی و تجهیز منابع، اعتبارات، سرمایه گذاری و وصول مطالبات، بهره برداری بهینه از درگاه های الکترونیک و بهره برداری بهینه از بستر دفاترخدمات بانکی با حضور مدیران ستادی، مدیران، رؤسای شعب و کارگزاران استان های مذکور تشکیل می شود.
 
 همچنین در این همایش؛ کامران کیانی مدرس دانشگاه درخصوص مشتری مداری و همچنین رؤسای شعب مرکزی خرم آباد، آزادی کرمانشاه، آبدانان ایلام، سقز کرمانشاه و فیروزان همدان و کارگزار دفترخدمات بانکی روستای داود پیغمبر ازنا لرستان و کارگزاردفترخدمات بانکی شهری همدان نیز درخصوص راهکارهای جذب منابع و بازاریابی به سخنرانی می پردازند.
 گفتنی است: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و تقدیر از رؤسای شعب و کارگزاران موفق پست بانک منطقه غرب کشور از دیگر برنامه های این همایش می باشد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد