درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 17:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تکنیک شش کلاه تفکر
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  ارتباطات شرکتی
  گناه جهـــل من
  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5528صفحه نخست » فروشگاه آنلاین کتاب‌های روابط‌عمومیدوشنبه، 8 مهر 1392 - 08:54
دانلود کتاب فهم رسانه دگراندیش
کتاب «فهم رسانه دگراندیش» نوشته الگا گودس بلی، بارت کامرتس و نیکو کارپنتیر، سال 2007 از سوی انتشارات مک گراو هیل منتشر شد. این کتاب ضمن بررسی ابعاد نظری و چارچوب نظری رسانه دگراندیش، مباحث اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پیچیده­ای در حوزه رسانه دگراندیش فراهم می­سازد. کتاب حاضر همچنین برای فهم رسانه­های دگراندیش مطالعات موردی از رسانه­های مختلف فراهم می­سازد. کتاب «فهم رسانه دگراندیش» شامل دو بخش نظری و مطالعات موردی و 10 فصل می­باشد که در زیر فهرست شده است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «فهم رسانه دگراندیش» نوشته الگا گودس بلی، بارت کامرتس و نیکو کارپنتیر، سال 2007 از سوی انتشارات مک گراو هیل منتشر شد. این کتاب ضمن بررسی ابعاد نظری و چارچوب نظری رسانه دگراندیش، مباحث اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پیچیده­ای در حوزه رسانه دگراندیش فراهم می­سازد. کتاب حاضر همچنین برای فهم رسانه­های دگراندیش مطالعات موردی از رسانه­های مختلف فراهم می­سازد. کتاب «فهم رسانه دگراندیش» شامل دو بخش نظری و مطالعات موردی و 10 فصل می­باشد که در زیر فهرست شده است.

بخش 1: نظریه­پردازی رسانه دگراندیش

ـ چهار رهیافت رسانه دگراندیش

ـ مطالعه موردی مقدماتی- رادیو فاول: بازنمایی رسانه دگراندیش

بخش 2: مطالعات موردی

ـ رهیافت اجتماعی در سیاست­های رادیوی غربی

ـ رویه رسانه­های سرگردان و دگراندیش

ـ بلاگ­ها در دومین جنگ عراق: آیا رسانه دگراندیش، رسانه­های اصلی را به چالش می­کشد؟

ـ گروه­های قومی-مذهبی و روزنامه­نگاری دگراندیش

ـ مشارکت آنلاین و فضای عمومی: جامعه مدنی اصول و چارچوب را ارسال می­کند

ـ جنبش کارگران روستاییبدون زمین برزیلی: هویت، عمل و ارتباطات

ـ فرامحلی­شدن، جهانی­شدن و اینترنت: پروژه رادیو اسواپ

ـ پارازیت سیاسی: مهندسی معکوس، هک کدهای اصلی

ـ نتیجه­گیری

برای دانلود کتاب «فهم رسانه دگراندیش» بر روی فایل PDF کلیک کنید.  حجم: 9.41 مگابایت

http://www.rasaneh.org/NSite/FullStory/News/?Id=2255

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  جادوی تنوع


  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد