درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 23:08   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54792صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 18:54
اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
معرفی مدل زبان بزرگ KL3M که با استفاده از داده‌های بدون حق چاپ آموزش دیده است. اوپن‌ای‌آی در پرونده خود به مجلس اعیان بریتانیا استدلال کرد که آموزش مدل‌های هوش مصنوعی بدون استفاده از داده‌های دارای حق چاپ غیرممکن است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || معرفی مدل زبان بزرگ KL3M که با استفاده از داده‌های بدون حق چاپ آموزش دیده است.


اوپن‌ای‌آی در پرونده خود به مجلس اعیان بریتانیا استدلال کرد که آموزش مدل‌های هوش مصنوعی بدون استفاده از داده‌های دارای حق چاپ غیرممکن است.


مدل جدید KL3M این فرض را به چالش می‌کشد و نشان می‌دهد که می‌توان یک مدل LLM مفید را بدون تکیه بر داده‌های دارای حق چاپ ایجاد کرد.


KL3M اولین LLM است که گواهینامه مدل مجاز (L) را از شرکت Fairly Trained دریافت کرده است.


این مدل بر روی مجموعه داده‌ای از اسناد دولتی ایالات متحده و پرونده‌های حقوقی قدیمی آموزش دیده است.


273 Ventures، شرکت سازنده KL3M، نسخه 3.7 میلیارد پارامتری این مدل را در ماه آینده عرضه می‌کند.


KL3M برای پیش‌نویس و بازنگری اسناد حقوقی، قراردادها، پرونده‌های SEC و ثبت اختراعات مفید است.


این مدل قبلاً توسط چندین شرکت حقوقی مورد استفاده قرار گرفته است.
 

منابع:
مقاله VentureBeat
وب سایت 273 Ventures: https://273ventures.com/
 

نویسنده: کارل فرانزن
تاریخ انتشار: 20 مارس 2024

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد