درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 22:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54790صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 11 فروردین 1403 - 03:31
هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
هوش مصنوعی گوگل به نام Gemini 1.5 Pro می‌تواند 1 میلیون توکن را در خود جای دهد که معادل 3 تا 7 کتاب است. این مدل می‌تواند 1 ساعت ویدیو، 11 ساعت صدا و بیش از 30000 خط کد را نیز پردازش کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هوش مصنوعی گوگل به نام Gemini 1.5 Pro می‌تواند 1 میلیون توکن را در خود جای دهد که معادل 3 تا 7 کتاب است.


این مدل می‌تواند 1 ساعت ویدیو، 11 ساعت صدا و بیش از 30000 خط کد را نیز پردازش کند.

گوگل با داده‌هایی که کاربران از طریق Gemini 1.5 به اشتراک می‌گذارند چه خواهد کرد؟

احتمالاً این اطلاعات به عنوان داده‌های آموزشی برای کمک به گوگل در ساخت مدل‌های دیگر استفاده می‌شود.

گوگل می‌گوید داده‌های به اشتراک گذاشته شده با جمبنی "به بهبود و توسعه محصولات، خدمات و فناوری‌های یادگیری ماشینی گوگل کمک می‌کند."

رویکرد گوگل به نحوه استفاده از داده‌ها بسته به اینکه مدل توسط چه کسی استفاده می‌شود متفاوت است.

برای توسعه دهندگان، محتوای ارسال شده به Google AI Studio "ممکن است برای بهبود خدمات ما، از جمله فناوری‌های یادگیری ماشینی ما استفاده شود."

برای مشتریان شرکتی، گوگل "از داده‌های مشتری برای آموزش مدل‌های گوگل بدون اجازه آن مشتری استفاده نمی‌کند."

هنوز مشخص نیست که کدام رویکرد استفاده از داده در مورد Gemini 1.5 Pro اعمال خواهد شد.

منبع انگلیسی: اینسایدر
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد