درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 14:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54781صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 10 فروردین 1403 - 01:17
لایحه جدید دو حزبی نیاز به شناسایی آنلاین، برچسب‌گذاری ویدیوها و صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی دارد
این لایحه جدیدترین تلاش برای رسیدگی به خطرات مرتبط با هوش مصنوعی است. در سال‌های اخیر، نگرانی‌هایی در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای انتشار اطلاعات نادرست، ایجاد دیپ‌فیک‌های مضر و دستکاری افکار عمومی افزایش یافته است.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || قانون دو حزبی که روز پنجشنبه در مجلس نمایندگان ارائه شد، پلتفرم‌های آنلاین را ملزم می‌کند تا محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی (AI) را به طور آشکار به کاربران نشان دهند.


به گزارش شارا به نقل از آسوشیتدپرس، این لایحه که توسط نماینده آنا اشو (D-Calif) و نماینده نیل دان (R-Fla) ارائه شده است، به دنبال افزایش شفافیت و پاسخگویی در مورد استفاده از فناوری هوش مصنوعی است که به طور فزاینده‌ای پیچیده می‌شود.

این لایحه پلتفرم‌های آنلاین را ملزم می‌کند که:

شناسایی و برچسب‌گذاری محتوای ویدیویی و صوتی تولید شده توسط هوش مصنوعی: این شامل هرگونه محتوایی است که توسط هوش مصنوعی تولید شده یا دستکاری شده باشد، مانند دیپ‌فیک‌ها، ویدیوهای جعلی و صداهای مصنوعی.

ارائه اطلاعات به کاربران در مورد نحوه عملکرد هوش مصنوعی: این شامل توضیحاتی در مورد نحوه تولید محتوای هوش مصنوعی، خطرات احتمالی مرتبط با آن و نحوه تشخیص آن از محتوای واقعی است.

ایجاد مکانیزم‌هایی برای گزارش محتوای هوش مصنوعی مضر: این شامل محتوایی است که برای فریب، ترویج خشونت یا نفرت‌پراکنی یا نقض حریم خصوصی کاربران استفاده می‌شود.

اشو در بیانیه‌ای گفت: «این لایحه گامی مهم در جهت محافظت از مصرف‌کنندگان و تضمین استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی است.»

«هوش مصنوعی پتانسیل‌های زیادی دارد، اما خطرات واقعی نیز دارد. ما باید مطمئن شویم که مردم می‌دانند چه چیزی را آنلاین می‌بینند و می‌شنوند و می‌توانند در مورد نحوه استفاده از داده‌هایشان تصمیمات آگاهانه بگیرند.»

دان گفت: «این لایحه یک راه حل دو حزبی برای یک مشکل فزاینده ارائه می‌دهد.»

«هوش مصنوعی به سرعت در حال تکامل است و ما باید اطمینان حاصل کنیم که از آن به طور ایمن و اخلاقی استفاده می‌شود. این لایحه به محافظت از حریم خصوصی و امنیت آمریکایی‌ها و ارتقای شفافیت و پاسخگویی در مورد استفاده از هوش مصنوعی کمک می‌کند.»

این لایحه جدیدترین تلاش برای رسیدگی به خطرات مرتبط با هوش مصنوعی است. در سال‌های اخیر، نگرانی‌هایی در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای انتشار اطلاعات نادرست، ایجاد دیپ‌فیک‌های مضر و دستکاری افکار عمومی افزایش یافته است.

این لایحه هنوز در مراحل اولیه خود است و مشخص نیست که آیا به قانون تبدیل خواهد شد یا خیر. با این حال، این نشان‌دهنده افزایش نگرانی در مورد خطرات هوش مصنوعی و تمایل فزاینده به تنظیم این فناوری است.

منبع انگلیسی: popsci
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

  

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد