درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54780صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 08:45
خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
شارون گلدمن، روزنامه‌نگار برجسته حوزه هوش مصنوعی، در مقاله‌ای به نام "ضربان هوش مصنوعی ادامه دارد...با خداحافظی" از ترک ونتوربیت (VentureBeat) و دنیای هوش مصنوعی خبر داد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شارون گلدمن، روزنامه‌نگار برجسته حوزه هوش مصنوعی، در مقاله‌ای به نام "ضربان هوش مصنوعی ادامه دارد...با خداحافظی" از ترک ونتوربیت (VentureBeat) و دنیای هوش مصنوعی خبر داد.


خانم گلدمن در این مقاله به نکات زیر اشاره می‌کند:

سرعت بی وقفه اخبار صنعت هوش مصنوعی: او به نمونه‌هایی از اخبار اخیر هوش مصنوعی مانند استخدام مدیر عامل هوش مصنوعی Inflection توسط مایکروسافت، مذاکرات اپل و گوگل برای آوردن هوش مصنوعی گوگل به آیفون‌ها و اولین مدل هوش مصنوعی «نسبتاً آموزش دیده» اشاره می‌کند.

تجربه خود در ونتوربیت: او می‌گوید که در دو سال گذشته که در ونتوربیت مشغول به کار بوده است، از ضربان هوش مصنوعی لذت برده و به آن احترام می‌گذارد. او افتخار می‌کند که صدها مقاله در مورد هوش مصنوعی مولد نوشته است و به بیان داستان افراد و شرکت‌های پشت سر ظهور، تکامل، فرصت‌ها و مبارزات این فناوری کمک کرده است.

خداحافظی عاشقانه: او از همکاران خود در ونتوربیت تشکر می‌کند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کند.

خانم گلدمن می‌گوید که به دنبال فرصت‌های جدیدی در دنیای هوش مصنوعی خواهد بود و همچنان به پوشش این حوزه ادامه خواهد داد.

ونتوربیت به خوانندگان خود اطمینان می‌دهد که کارل فرانزن، مایکل نونز و شوبهام شارما، به کار خود در زمینه هوش مصنوعی ادامه خواهند داد.

در اینجا چند نکته کلیدی دیگر از مقاله خانم گلدمن:

هوش مصنوعی مولد در حال انفجار است.

نیاز به گزارش‌های متوازن و ظریف حول چشم‌انداز هوش مصنوعی گیج‌کننده و پرهیاهو وجود دارد.

ونتوربیت به ارائه گزارش‌های باکیفیت در مورد هوش مصنوعی ادامه خواهد داد.

من به خانم گلدمن در ادامه مسیر شغلی او آرزوی موفقیت می‌کنم و از او به خاطر تعهدش به گزارشگری دقیق و آموزنده در مورد هوش مصنوعی تشکر می‌کنم.

همچنین از ونتوربیت به خاطر ارائه محتوای باکیفیت در مورد هوش مصنوعی تشکر می‌کنم و مشتاقانه منتظر ادامه گزارش‌های آنها در این زمینه هستم.

منبع انگلیسی: ونتوربیت
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد