درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 12:42   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی
  نسل چهارم روابط‌عمومی‌
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54596صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 30 بهمن 1402 - 14:03
دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق بانک سینا برگزار شد
این نشست با محوریت موضوعات مرتبط با طرح راهبردی کسب‌وکار بانک با تمرکز بر افزایش اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها و انجام اقدامات بر مبنای نظام بازاریابی به صورت کارگاهی برگزار شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق بانک سینا برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، این نشست با محوریت موضوعات مرتبط با طرح راهبردی کسب‌وکار بانک با تمرکز بر افزایش اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها و انجام اقدامات بر مبنای نظام بازاریابی به صورت کارگاهی برگزار شده است.


در آئین افتتاحیه دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق این بانک، امیرلعلی، مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بانک سینا با اشاره به ارتباط نزدیک و مؤثر روابط‌عمومی با حوزه بازاریابی، گفت: امروزه حوزه کاری روابط‌عمومی توأم با تغییرات در دنیای تکنولوژی و فناوری‌های روز، دستخوش تغییرات شگرفی شده است و دیگر روابط‌عمومی سنتی به شکل رایج پاسخگوی نیازهای سازمان‌های بزرگ از جمله بانک‌ها نیست.


وی تصریح کرد: فعالیت و عملکرد روابط‌عمومی و بازاریابی کاملاً به هم مربوط و وابسته است و این دو حوزه جداناپذیر و مکمل یکدیگر هستند.


وی، هدف اصلی از برگزاری این هم‌اندیشی را بررسی اقدامات امور روابط‌عمومی و مشتریان در پیشبرد بهینه طرح راهبردی کسب‌وکار بانک در سال نخست اجرای این طرح و تبیین اهداف مورد انتظار از عملکرد سال آینده این حوزه توصیف کرد.


مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا، با تشریح استراتژی‌های بانک در زمینه فروش محصولات در سال آینده، خاطر نشان ساخت: بر اساس سیاست‌های تحولی بانک سینا، روابط‌عمومی به عنوان محور ارائه خدمات و محصولات در فضای دیجیتال، عمل خواهد کرد و درک صحیح از این موضوع، زمینه‌ساز حصول موفقیت برای برنامه‌های پیش روی بانک خواهد بود.


لعلی با تأکید بر ضرورت مجهزشدن افراد شاغل در بخش روابط‌عمومی‌ و مشتریان به دانش روز نظام بانکی، یادآور شد: افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید از دانش قابل قبول در حوزه بانکداری برخوردار باشند و علاوه بر آن اشرف کافی بر حوزه‌های تخصصی روابط‌عمومی داشته باشند تا از این طریق ضمن اشراف به موضوعات و جریان‌های مختلف کاری، تسلط لازم بر انعکاس مطالب به مخاطبان درون و برون‌سازمانی را داشته باشند.


مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا، ایجاد واحد دیجیتال‌مارکتینگ در روابط‌عمومی این بانک را نتیجه تغییر رویکرد روابط‌عمومی دانست و اظهار داشت: شکل ارتباطات امروز نیاز به تغییر دارد و تمرکز بر ارتباطات بازاریابی، بازاریابی محتوایی و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در صدر برنامه‌های روابط‌عمومی بانک سینا قرار گرفته است.


وی راه‌اندازی سامانه باشگاه مشتریان، سامانه طبقه‌بندی مشتریان و نگهداشت مشتریان الکترونیک و در کنار آن تقویت مرکز تماس بانک سینا را از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده بانک سینا در حوزه ارتباط با مشتریان در یک سال گذشته برشمرد.


وی، ظرفیت بخش‌های مختلف این هم‌اندیشی به ویژه کارگاه‌های پیش‌بینی شده را مثبت و اثرگذار دانست و بر استفاده حداکثری از مطالب کاربردی این دوره، تأکید کرد.


گفتنی است دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق بانک سینا با حضور کارکنان ادارات روابط‌عمومی و مدیریت برند، امور مشتریان«CRM» و رؤسای دوایر مناطق بانک از تاریخ 28 تا 30 بهمن‌ماه جاری به مدت سه روز جاری با برگزاری کارگاه‌های آموزشی بازاریابی، عکاسی، خبرنویسی، تبلیغات و... در مجتمع آموزشی‌رفاهی این بانک در شهر تهران در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد