درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 01:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تکنیک شش کلاه تفکر
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  ارتباطات شرکتی
  گناه جهـــل من
  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54555صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 10 فروردین 1403 - 20:52
رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
زنی که ماه مه سال گذشته کارش در لینکدین را از دست داد، به دلیل درخواست شغلی نوآورانه‌اش، با حقوقی تقریبا دوبرابر در گوگل مشغول به کار شد. تقاضای کار ماریانا کوبایاشی برای گوگل بعد از اخراجش از لینکدین، شامل یک رزومه ویدیویی و منابعی که از پیش ضبط‌شده بود‌ــ به ادعای او، کمکش کرد تا در دفتر این شرکت بزرگ فناوری در دوبلین کار پیدا کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || زنی که ماه مه سال گذشته کارش در لینکدین (LinkedIn) را از دست داد، به دلیل درخواست شغلی نوآورانه‌اش، با حقوقی تقریبا دوبرابر در گوگل مشغول به کار شد.

تقاضای کار ماریانا کوبایاشی برای گوگل بعد از اخراجش از لینکدین، شامل یک رزومه ویدیویی و منابعی که از پیش ضبط‌شده بود‌ــ به ادعای او، کمکش کرد تا در دفتر این شرکت بزرگ فناوری در دوبلین کار پیدا کند.

کوبایاشی رزومه متعارف را کنار گذاشت و در عوض برای یافتن شغل، رویکردی نامتعارف در پیش گرفت. پست او در فضای مجازی منتشر شد و چندین نفر او را به دلیل تفکر منحصربه‌فردش تحسین کردند.

او نوشت: «وقتی برای کاری تقاضا می‌دهید، بهترین راه برای متمایز شدن این است که فکر کنید دیگران چه کاری انجام می‌دهند... و شما کاری متفاوتی بکنید (درواقع در هر کاری در زندگی)!»

او ادامه داد: «لطفا از روش من استفاده کنید و [امیدوارم] موفق باشید.»

او گفت که درست کردن این رزومه ویدیویی بیش از ۱۰ ساعت کار برد.

او این رزومه را مستقیم برای مدیر استخدام گوگل فرستاد و در اینترنت نیز بارگذاری کرد. همراه درخواستش مدارکی را ضمیمه کرد که نقاط ضعف شناخته‌شده و راهبردهایش برای غلبه بر آن‌ها را مشخص کرده بود.

کوبایاشی در طول این فرایند، مدام با مسئول استخدام در تماس بود و بعد از پیشرفت در سه دور مصاحبه، به فهرست نهایی نامزدها راه یافت.

بعدتر، مدیر منابع انسانی گوگل با او تماس گرفت و اشاره کرد که شایستگی او برای کاری که درخواست داده، «بیش از نیاز» است. با این حال، آن‌ها از رویکرد آینده‌نگرانه او خوش‌شان آمده و علاقه دارند که او را برای موقعیت‌های جایگزین درون گوگل در نظر بگیرند. اما او بعدا کاری پیدا کرد و نمایه لینکدین او نشان می‌دهد که اکنون در سمت مدیر حساب کاربری در گوگل مشغول به کار است.

کوبایاشی به بیزنس اینسایدر (Business Insider) گفت: «به تمام آنچه اتفاق افتاد، افتخار می‌کنم.»

«من در حرفه‌ام دو پله ترقی کرده‌ام‌ــ اگر در لینکدین مانده بودم میسر نمی‌شد‌ــ حقوقم تقریبا دوبرابر شده و در شرکتی‌ام که برایم بسیار مناسب‌تر است.»

«این تجربه به من آموخت که دیگر ارزشم را به شغلم گره نزنم.»

کاربران لینکدین برای او بهترین‌ها را آرزو کردند: «من عاشق این ویدیو هستم که شخصیتت در آن اینگونه به‌وضوح مشخص است!! برای متمایز کردن خودت در جایگاه یک نامزد از قدرت ویدیو خوب استفاده کردی، من این ایده را می‌دزدم.»
 

منبع: Independent

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد