درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 16:39   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54437صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 4 بهمن 1402 - 15:39
استفاده از اثربخش‌ترین ابزار در روابط‌عمومی‌ها باید در اولویت باشد
مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در جشنواره ارزیابی روابط‌عمومی‌های برتر صنعت آب و برق که در سالن همایش‌های وزارت نیرو برگزار شد با اشاره به نقش سازنده روابط عمومی‌های صنعت آب و برق به ویژه در دوسال اخیر گفت: عبور از تابستان‌های سخت با تامین برق پایدار و بدون خاموشی، بدون اقدامانت روابط‌عمومی‌ها غیر ممکن بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیرعامل شرکت توانیرگفت: ابزار متنوع و بسیار زیادی در روابط عمومی‌ها به اطلاع رسانی کمک میکنند که استفاده از اثر بخش‌ترین باید در اولویت باشد.

به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در جشنواره ارزیابی
روابط‌عمومی‌های برتر صنعت آب و برق که در سالن همایش‌های وزارت نیرو برگزار شد با اشاره به نقش سازنده روابط عمومی‌های صنعت آب و برق به ویژه در دوسال اخیر گفت: عبور از تابستان‌های سخت با تامین برق پایدار و بدون خاموشی، بدون اقدامانت روابط‌عمومی‌ها غیر ممکن بود.

رجبی مشهدی افزود: بخش عمده‌ای از پایداری شبکه برق کشور و تامین انرژی حداکثری در ۲۰ سال اخیر مرهون زحمات روابط عمومی‌ها است.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه باید از شیوه‌های جدید، کارامد و اثر بخش استفاده نمایید گفت: دوره روابط‌عمومی صرف گذشته و دوره بهر مندی از همه علوم و مهندسی و روابط‌عمومی شکل گرفته و تکمیل شناخت روابط عمومی‌ها از همه حوزه‌های داخل و خارج سازمان و وزارت نیرو ضروری است.

سخنگوی صنعت برق بااشاره به مهندسی روابط‌عمومی گفت: قطعا ما با محدودیت‌هایی که در منابع داریم باید از سرمایه زمانی و مالی که در اختیار داریم حداکثراستفاده را داشته باشیم و بتوانیم با بیست درصد ظرفیت‌های در اختیار به ۸۰ درصد از اهدافمان دست یابیم.

رجبی مشهدی با اشاره به استفاده بهینه و اثر بخش از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم گفت ابزار متنوع و بسیار زیادی در روابط عمومی‌ها به اطلاع رسانی کمک میکنند که استفاده از اثر بخش‌ترین باید در اولویت باشد.

ایشان تصریح کرد: اقدامات مثبتی در اقصی نقاط ایران صورت میگیرد که خوب است همگی به صورت یکسان به تولید محتوا و بازنشر اخبار مثبت کمک کنیم.

مدیرعامل توانیر در پایان افزود: اطلاع رسانی موجز، مختصر و اثر بخش درزمان اوج بار موضوع مهمی است که باید مخاطب را از قبل آماده کینم که بداند انرژی و آب خیلی مهم است و آن‌ها را برای دوره اوج بار آماده کنیم.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد