درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54435صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 4 بهمن 1402 - 15:01
قدردانی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی از نقش مرکز روابط‌عمومی وزارت بهداشت در اطلاع رسانی «پویش ملی سلامت»
دکتر سیدمحمد پورحسینی در بازدید از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ضمن قدردانی از نقش ویژه این مرکز در اطلاع رسانی همه جانبه «پویش ملی سلامت» که منجر به مشارکت مردمی بی نظیر بیش از ۴۶ میلیون نفر در این پویش شد، بر اهمیت جایگاه روابط‌عمومی و ادامه این روند برای اطلاع رسانی پویش های بعدی نظام سلامت، تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی از نقش آفرینی مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاع رسانی گسترده «پویش ملی سلامت» قدردانی کرد.

به گزارش وبدا، دکتر سیدمحمد پورحسینی در بازدید از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ضمن قدردانی از نقش ویژه این مرکز در اطلاع رسانی همه جانبه «پویش ملی سلامت» که منجر به مشارکت مردمی بی نظیر بیش از ۴۶ میلیون نفر در این پویش شد، بر اهمیت جایگاه روابط‌عمومی و ادامه این روند برای اطلاع رسانی پویش های بعدی نظام سلامت، تاکید کرد.

دکتر پورحسینی در این بازدید ضمن گفت و گو با معاون مرکز با حضور در تحریریه پایگاه خبری وبدا و ادارات برنامه ریزی و ارتباط با رسانه های این مرکز، از تلاش کارشناسان خبر، برنامه ریزی، ارتباط با رسانه‌ها و اداره مراسم و مناسبت‌ها در طول برگزاری پویش از ۲۰ آبان تا ۳۰ دی ۱۴۰۲ قدردانی کرد.

دکتر پور حسینی همچنین با تاکید بر اهمیت و ضرورت برنامه ریزی عملیاتی در روابط‌عمومی ستاد و دانشگاه های علوم پزشکی بر اهتمام بیشتر به به بحث آموزش و ارتقای دانش روابط‌عمومی در سطوح مدیریتی و کارشناسی نیز تاکید کرد.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی از ظرفیت‌های به کار گرفته شده روابط‌عمومی از جمله استودیو سلامت، برای اطلاع رسانی به هنگام پویش ملی سلامت در ارتباط زنده با شبکه خبر تمجید کرد.

وی همچنین با استماع نظرات کارشناسان این مرکز، بر تحول در جایگاه مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و ضرورت برنامه ریزی های جدید برای گسترش اطلاع رسانی در حوزه های مختلف از جمله فرهنگسازی سلامت در جامعه، ارتباط وسیع‌تر با دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیز حضور گسترده تر در فضای مجازی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد