درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:50   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54265صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:00
چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
هوتون پیشنهاد می‌کند که شرکت‌ها برای حل این مشکل باید بر روی سرمایه‌گذاری در توسعه رهبری در سطح مدیریت میانی تمرکز کنند. آنها باید به مدیران میانی کمک کنند تا مهارت‌ها و دانش خود را توسعه دهند و احساس کنند که نقش آنها ارزشمند است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، ربکا هوتون، دلایلی را که مدیران میانی در حال ترک شغل خود هستند، بررسی می‌کند. او استدلال می‌کند که این به دلیل عدم سرمایه‌گذاری کافی در توسعه رهبری در این سطح است.


هوتون با اشاره به تحقیقاتی از گاتنر شروع می‌کند که نشان می‌دهد مسئولیت‌های مدیریت میانی اخیراً در مقایسه با مسئولیت‌های افراد مشارکت کننده دو برابر شده است. با این حال، او می نویسد که سرمایه‌گذاری همچنان به طور نامتناسبی به سمت بالا و پایین نردبان رهبری فرستاده می‌شود و کسانی که در وسط قرار دارند به طور خطرناکی بدون پشتیبانی می‌مانند.


او همچنین به مطالعه‌ای اشاره می‌کند که نشان می‌دهد مدیران دو برابر بیشتر از کارکنان غیرمدیریت به دنبال مشاغل جدید هستند. او این را به عنوان نشانه‌ای از اینکه مدیران میانی از نقش خود ناامید هستند، تفسیر می‌کند.


هوتون دلایل مختلفی را برای این ناامیدی ذکر می‌کند. یکی از آنها این است که مدیران میانی اغلب احساس می‌کنند که در میان دو آتش هستند. از یک سو، آنها از سوی مدیران ارشد تحت فشار قرار می‌گیرند تا نتایج را به دست آورند. از سوی دیگر، آنها از سوی کارکنان زیردست خود تحت فشار قرار می‌گیرند تا نیازهای آنها را برآورده کنند.


دلیل دیگر این است که مدیران میانی اغلب احساس می‌کنند که شغل آنها به اندازه کافی چالش برانگیز نیست. آنها ممکن است احساس کنند که فقط در حال انجام کارهایی هستند که دیگران می‌توانند انجام دهند.


هوتون در نهایت پیشنهاد می‌کند که شرکت‌ها برای حل این مشکل باید بر روی سرمایه‌گذاری در توسعه رهبری در سطح مدیریت میانی تمرکز کنند. آنها باید به مدیران میانی کمک کنند تا مهارت‌ها و دانش خود را توسعه دهند و احساس کنند که نقش آنها ارزشمند است.
 

منبع: fastcompany

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد