درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 21:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب
  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5284صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 1 مهر 1392 - 20:05
رونمایی پوستر نخستین کنفرانس «حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - این کنفرانس 29 مهرماه سال جاری با موضوع «رسانه و تبلیغات» در تهران برگزار می‌شود،
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در شورای سیاستگذاری نخستین کنفرانس «حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی» که 29 مهرماه سال جاری با موضوع «رسانه و تبلیغات» در تهران برگزار می‌شود، از پوستر این کنفرانس رونمایی شد.

عنصر اصلی این پوستر، عینکی با سه شیشه است که به گفته علی شوقی بنام -طراح آن- نمادی از لزوم همگرایی میان رسانه، تبلیغات و روابط‌عمومی است.

وی در این خصوص گفت: روابط‌عمومی‌ها وظیفه اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط میان سازمان و مخاطبان را برعهده دارند که این رسالت مهم بدون استفاده از توان رسانه و تبلیغات ابتر خواهد ماند.

شوقی بنام ادامه داد: آنچه مسلم است رسانه و تبلیغات دو بازوی اثرگذار در کنار روابط‌عمومی هستند که کنار هم قرار گرفتن این سه بخش می‌تواند هم‌افزایی بسیار زیادی برای تحقق اهداف عالی روابط‌عمومی فراهم آورد.

وی در خصوص دلیل الگو قرار دادن «عینک» برای طراحی پوستر نخستین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در رابط‌عمومی گفت: عینک در این طرح به استعاره از نگاه روابط‌عمومی به دنیای بیرون که همان مخاطبان هستند و تعامل با آنها در نظر گرفته شده است که استفاده درست و صحیح از ابزارهای رسانه و تبلیغات در روابط‌عمومی، می‌تواند این نگاه را دقیق‌تر و شفاف‌تر کند.

گفتنی است روابط‌عمومی حرفه‌ای و اخلاق رسانه‌ای، روابط‌عمومی حرفه‌ای و خبر، روابط‌عمومی حرفه‌ای و پاسخ به رسانه‌ها، روابط‌عمومی حرفه‌ای و شناخت رسانه‌ها و روابط‌عمومی حرفه‌ای و آگهی‌های رسانه‌ای، روابط‌عمومی حرفه‌ای و شناخت ابزار تبلیغات، روابط‌عمومی حرفه‌ای و اخلاق تبلیغاتی، روابط‌عمومی حرفه‌ای و خلاقیت و نوآوری در تبلیغات، روابط‌عمومی حرفه‌ای و کمپین‌های تبلیغاتی و روابط‌عمومی حرفه‌ای و اثربخشی تبلیغات محورهای اصلی این کنفرانس را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان جهت حضور در این کنفرانس می‌توانند و کسب اطلاعات بیشتر به می‌توانند به وب‌سایت i-pr.ir مراجعه کنند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  ارتباطات شرکتی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد