درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 19:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5262صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 31 شهریور 1392 - 21:08
مهدوی رئیس پژوهشکده بیمه مرکزی شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم پژوهشکده بیمه مرکزی امروز با حضور محمد ابراهیم امین رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد.
به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابراهیم امین رئیس کل بیمه مرکزی در این مراسم با بیان آنکه برنامه بیمه مرکزی نظارت بر تعیین حق بیمه ها ،‌شفاف سازی نقشه راه و برنامه روشن و برخورد با شرکت های متخلف در تعیین حق بیمه ها به منظور حق حقوق مردم از طریق نظارت است.

وی تصریح کرد: بیمه مرکزی حکم می کند که روند فعلی حاکم بر صنعت بیمه را تبدیل به نظارت فنی بر شرکت های بیمه کند.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان آنکه بیمه مرکزی با اجرای آسیب شناسی بررسی فرصت ها و تهدیدها به هیچ عنوان دنبال  ارائه ادعاهای عجیب و غریب و شعارهای عجیب نیست، گفت: ضوابط مربوطه در این رابطه کاملا روشن و شفاف است بر همین اساس بیمه مرکزی مکلف است به منظور ایجاد شرایط مطالعه ظرف مدت 3 ماه این موارد را به شرکت های بیمه ابلاغ کند و پژوهشکده بیمه نیز در این رابطه مکلف به تهیه شرایط و مقررات مربوط به بیمه نامه ها براساس مطالعات انجام شده ظرف مدت 6 ماه است.

امین با تاکید بر این نکته که در حال حاضر انباشتی از اطلاعات در شرکتهای بیمه وجود دارد، تاکید کرد: در پرونده شرکت های بیمه مشکلات زیادی به علت رواج فرهنگ شفاهی بیمه وجود دارد که این موضوع باید از طریق مکتوب شدن این فرهنگ شفاهی به سرعت حل شود.

رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: بیمه مرکزی یک نهاد حاکمیتی است که باید تمام تلاش خود را معطوف به تقویت بخش نظارت بر شرکتهای بیمه به منظور جلوگیری و برخورد با تخلفات شرکت های بیمه ای کند.

وی ادامه داد: بررسی نحوه ذخیره گیری و حاشیه مالی شرکت ها جزو وظایف پژوهشکده بیمه است و وظیفه بیمه مرکزی این است که ذخیره ها را چک و کنترل کند.

وی با بیان اینکه دخالت در بنگاه داری، جذب  وگزینش کارکنان شرکت های بیمه جزو وظایف بیمه مرکزی نیست گفت: بیمه مرکزی تعین کننده تجربه ، تعیین سطح سواد و مهارت های کارکنان صنعت بیمه است.

و در این رابطه  تعیین سطح کارکنان صنعت بیمه در رابطه با داشتن مهارت های لازم به منظور استفاده از تجهیزات نیز به عهده بیمه مرکزی است.

وی ادامه داد: پژوهشکده بیمه برگزار کننده دوره های مربوطه در مورد برگزاری کلاس برای کارکنان صنعت بیمه و ارائه آموزش های لازم به آنها است در کنار این موضوع بحث اعطای سرتفی‌کیت را به نمایندگی های بیمه مربوط به پژوهشکده بیمه است.

امین در ادامه افزود: در این رابطه با دانشگاههای معتبر دولتی به منظور برگزاری دوره های آموزشی قراردادهای خوبی به امضا رسیده ضمن آنکه بیمه مرکزی هزینه تحصیل افراد متقاضی را به طور کامل پرداخت می کند.

*پژوهشکده بیمه مکلف به ارائه رقم ضریب نفوذ بیمه است

رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه مراسم تودیع و معارفه تاکید کرد: پژوهش کده بیمه از این پس مکلف است ظرف مدت دو ماه پس ازاعلام GDP (تولید ناخالص ملی) توسط مرکز آمار ایران و بانک مرکزی رقم ضریب نفوذ بیمه را اعلام کند.

وی در پایان گفت: در رابطه با بحث توسعه بیمه باید بگویم صنعت بیمه راهی برای رشدو توسعه اقتصادی است که در این رابطه ما نیاز به کمک هنرمندان داریم تا این صنعت را از طریق مباحث فرهنگی مانند استفاده از انیمیشن و سایر برنامه های مناسب به مردم معرفی کنیم.

در ادامه مراسم مهدوی رئیس جدید پژوهشکده بیمه با بیان اینکه پژوهشکده بیمه مرکزی در زمینه آموزش نمایندگان  و کارگزاران بیمه اقدامات مهمی را طی سالهای اخیر انجام داده است اظهار داشت: اخیرا آموزش نمایندگان و کارگزاران بیمه به صورت مجازی در حال گسترش است.

وی عنوان کرد: در این خصوص با موسسه بیمه بحرین و شرکت بیمه MII مالزی موافقت نامه هایی را برای اجرای آموزشهای حرفه ای نمایندگان  صنعت بیمه بسته شده که به زودی این آموزشهای حرفه ای در پژوهشکده بیمه مرکزی برگزار خواهد شد.

رئیس جدید پژوهشکده بیمه مرکزی در ادامه تصریح کرد: با دانشگاههای تهران و شهید بهشتی قراردادهای جدا گانه  ای برای آموزش دوره دکتری بیمه بسته شده که در دانشگاه تهران شامل دو دوره فوق لیسانس و  دکتری بیمه و در دانشگاه شهید بهشتی صرفا مربوط به دوره های دکتری بیمه است.

ضمن آنکه با دانشگاه علامه طباطبایی هم برای دوره دکتری بیمه مباحث آموزشی ان تهیه و در حال دریافت مجوز از وزارت علوم هستیم.

وی در رابطه با جذب هیات علمی در پژوهشکده بیمه افزود: ما دنبال جذب 20 نفر از اعضای هیات علمی برای پژوهشکده بیمه مرکزی هستیم که از این تعداد کارهای اولیه جذب 7 نفر انجام شده و یک نفر از آنها به طور کامل جذب هیات علمی پژوهشکده شده است.

در ادامه مراسم  قاسمی رئیس سابق پژوهشکده بیمه مرکزی در رابطه با اقدامات انجام شده توسط پژوهشکده بیمه مرکزی گفت: در مدت کوتاهی که ریاست پژوهشکده بیمه مرکزی را به عهده داشتند بررسی های لازم را برای تائید نقاط ضعف و قوت صنعت بیمه انجام دادم که مهمترین آثار آن اجرای اولین بودجه عملیاتی مبتنبی بر پروژه در پژوهشکده بیمه مرکزی است.

وی ادامه داد: در این مدت کوتاه طرح رتبه بندی اساتید در سه سطح استانی ملی و بین المللی انجام شد ضمن آنکه در بخش تدوین منابع آموزشی و ارائه آن به نمایندگان بیمه در سراسر کشور اقدامات لازم از جمله راه اندازی کتابخانه در سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی در پایان گفت: حدود 35 فعالیت جدید در طی این مدت کوتاه در پژوهشکده بیمه طراحی شد که امیدواریم با توسعه این تدابیر شاهد ارتقا جایگاه صنعت بیمه در کشور باشیم.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد