درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 04:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تکنیک شش کلاه تفکر
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  ارتباطات شرکتی
  گناه جهـــل من
  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5131صفحه نخست » جمعه، 22 شهریور 1392 - 05:33
دانلود کتاب توسعه سواد علمی: کاربرد رسانه خبری در کلاس درس
کتاب «توسعه سواد علمی: کاربرد رسانه خبری در کلاس درس» نوشته روث جارمن و بیلی مک­کلون، سال 2007 از سوی انتشارات مک­گراو هیل منتشر شد. کتاب حاضر منبع فوق­العاده­ای از ایده­ها را برای کاربرد رسانه فراهم می­سازد تا آموزش علمی به دانش­آموزان را تقویت کند.
  

 

شارا- کتاب «توسعه سواد علمی: کاربرد رسانه خبری در کلاس درس» نوشته روث جارمن و بیلی مک­کلون، سال 2007 از سوی انتشارات مک­گراو هیل منتشر شد. کتاب حاضر منبع فوق­العاده­ای از ایده­ها را برای کاربرد رسانه فراهم می­سازد تا آموزش علمی به دانش­آموزان را تقویت کند. کتاب حاضر شامل گزارش­های خبری علمی است که آموزش و یادگیری درباره علم و تاثیر آن بر جامعه را تشریح می­کند و پیوندی میان کلاس درس و جهان واقعی ایجاد می­کند. کتاب «توسعه سواد علمی: کاربرد رسانه خبری در کلاس درس» در ده فصل نگاشته شده است:

1ـ سواد علمی و علم در خبر

2ـ خبر چیست؟ خبر علمی چیست؟

3ـ تولید خبر، تولید خبر علمی

4ـ فهم خبر، فهم خبر علمی

5ـ پژوهش در زمینه خبر و آموزش علمی چه می­گوید

6ـ تفکر در زمینه اهداف، مقالات و فعالیت­ها

7ـ کاربرد خبر برای آموزش محتوا و پژوهش علمی

8ـ کاربرد خبر برای آموزش در زمینه علم و جامعه

9ـ آموزش علم در خبر

10ـ کار با همدیگر به منظور تضمین «علم در خبر» فضایی در زندگی

 

 

برای دانلود کتاب «توسعه سواد علمی: کاربرد رسانه خبری در کلاس درس» بر روی فایل PDF کلیک کنید. حجم: 1/26 مگابایت

منبع: http://www.rasaneh.org/

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد