درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 03:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48612صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 22 دی 1400 - 23:29
بانکداری و فناوری مدرن
جیم ماروس - برای اینکه موسسات مالی آماده آینده شوند، باید از فناوری های مدرن برای حمایت از چابکی، کارایی، امنیت و نوآوری استفاده کنند. فناوری هایی مانند تصمیم گیری هوشمند، API های بانکداری باز، محاسبات ابری، روباتیک و اتوماسیون.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| فناوری‌های مدرن مانند هوش مصنوعی، ابر، روباتیک، APIها و امنیت سایبری فرصت‌هایی را برای مؤسسات مالی ایجاد می‌کنند - به بانک‌ها، اتحادیه‌های اعتباری و ارائه‌دهندگان غیرسنتی کمک می‌کنند محصولات و خدمات جدید را معرفی کنند، تجربیات مشتریان را بهبود بخشند و به کارایی‌هایی دست یابند که می‌تواند میلیون‌ها نفر را نجات دهد.

رشد استفاده از بانکداری دیجیتال، ظهور فناوری‌های جدید و افزایش تمرکز بر نوآوری چالش‌ها و فرصت‌هایی را در بانکداری ایجاد می‌کند. مصرف‌کنندگان به طور فزاینده‌ای به راه‌حل‌های فین‌تک و پلت‌فرم‌های فناوری بزرگ روی می‌آورند و روابط موجود را برای خدمات مالی ضروری، مانند سپرده‌ها، وام‌ها، پرداخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها متلاشی می‌کنند.

اهمیت توسعه و استقرار خدمات دیجیتالی جدید، ساخت مدل‌های تجاری جدید و تبدیل فرهنگ محصول محور به مشتری محور باید مورد توجه همه بانک‌ها و موسسات اعتباری در آینده باشد. دیگر این ابتکارات نمی توانند اهداف بلندمدت باشند. آنها باید اکنون با سرعت و مقیاس دیجیتال انجام شوند.

 

همچنین گرایش قابل توجهی به سمت تمایل به سازمان‌هایی وجود دارد که بتوانند چندین راه‌حل مالی را در یک پلتفرم واحد با سطح شخصی‌سازی بالاتر از آنچه در اکثر مؤسسات مالی امروزی مشهود است، ادغام کنند. با ادامه تنوع سبدهای محصولات مالی در چندین سازمان، نیاز به استفاده از فناوری های مدرن حتی بیشتر می شود. متأسفانه، بیشتر سازمان‌ها به توانایی خود در استفاده از این فناوری‌ها اطمینان ندارند و مهارت‌های داخلی برای ارتقای سریع قابلیت‌ها را ندارند.

در حالی که همه‌گیری باعث افزایش سرمایه‌گذاری در فناوری‌هایی شد که از تحول بانکداری دیجیتال حمایت می‌کردند، اکثر این سرمایه‌گذاری‌ها بدون برنامه‌ای کلی برای اجرا تقسیم شدند. در نتیجه موفقیت این سرمایه گذاری ها اغلب نابرابر بود. در تحقیقات انجام شده توسط Deloitte، تنها 11 درصد از موسسات مالی در سطح جهان گفتند که سازمان‌هایشان به طور کامل هسته خود را مدرن کرده‌اند.

یکی از دلایل چالش‌های به‌کارگیری فناوری‌های پیشرفته، دشواری یافتن و توسعه نیروی کار مدرن‌تر است. تحقیقات Deloitte نشان داد که از هر ده مدیر اجرایی مؤسسه مالی، چهار نفر گفتند که نیروی کار آنها هنوز آماده سازگاری، مهارت مجدد یا ایفای نقش های جدید نیستند، در حالی که استخدام کارمندان جدید با توانایی های فنی خاص سخت تر از همیشه است. در بسیاری از موارد، سازمان ها با ارائه دهندگان شخص ثالث برای کمک به ارتقای مهارت تیم های داخلی شریک شده اند.

برای اینکه موسسات مالی آماده آینده شوند، باید از فناوری های مدرن برای حمایت از چابکی، کارایی، امنیت و نوآوری استفاده کنند. فناوری هایی مانند تصمیم گیری هوشمند، API های بانکداری باز، محاسبات ابری، روباتیک و اتوماسیون.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد