درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 11:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تکنیک شش کلاه تفکر
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  ارتباطات شرکتی
  گناه جهـــل من
  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4731صفحه نخست » فروشگاه آنلاین کتاب‌های روابط‌عمومیجمعه، 1 شهریور 1392 - 07:51
دانلود کتاب مصاحبه گری برای رادیو
چاپ دوم کتاب «مصاحبه­گری برای رادیو» نوشته جیم بیمن، سال 2009 از سوی انتشارات روتلج منتشر شد. کتاب حاضر مقدمه­ای جامع بر فنون و مهارت­های مصاحبه رادیویی است و راهنمایی است بر اینکه چگونه سوالات واقعی بپرسیم و چگونه از مصاحبه­شوندگان پاسخ دریافت کنیم، همچنین کتاب حاضر خواننده در کاربرد وسایل ضبط و ثبت، ارائه مصاحبه و ویرایش مصاحبه راهنمایی می­کند. کتاب «مصاحبه­گری برای رادیو» شامل 7 بخش نگاشته شده است که در ذیل فهرست شده است. 
  

 

شارا- چاپ دوم کتاب «مصاحبه­گری برای رادیو» نوشته جیم بیمن، سال 2009 از سوی انتشارات روتلج منتشر شد. کتاب حاضر مقدمه­ای جامع بر فنون و مهارت­های مصاحبه رادیویی است و راهنمایی است بر اینکه چگونه سوالات واقعی بپرسیم و چگونه از مصاحبه­شوندگان پاسخ دریافت کنیم، همچنین کتاب حاضر خواننده در کاربرد وسایل ضبط و ثبت، ارائه مصاحبه و ویرایش مصاحبه راهنمایی می­کند. کتاب «مصاحبه­گری برای رادیو» شامل 7 بخش نگاشته شده است که در ذیل فهرست شده است. 

1ـ پیدایش و توسعه مصاحبه رادیویی

2ـ نقش و هدف مصاحبه رادیویی

3ـ اصول، دستورالعمل­ها، قوانین و رویه­های خوب

4ـ پیش از مصاحبه

5ـ در حین مصاحبه

6ـ پس از مصاحبه

7ـ گوش دادن به مصاحبه­ها

 

برای دانلود کتاب «مصاحبه­گری برای رادیو» بر روی فایل PDF کلیک کنید.

http://www.rasaneh.org/NSite/FullStory/News/?Id=2230

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  جادوی تنوع


  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد