درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 11:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46387صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 30 بهمن 1399 - 01:21
مدیر عامل بیمه آسیا: تبلیغات در صنعت بیمه نباید گمراه‌کننده باشد
هدف از تبلیغات بیمه‌ای، معرفی صحیح خدمات بیمه‌ای با هدف ایجاد تقاضا در جامعه و تاثیر مثبت بر فروش بیمه‌نامه است.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هدف از تبلیغات بیمه‌ای، معرفی صحیح خدمات بیمه‌ای با هدف ایجاد تقاضا در جامعه و تاثیر مثبت بر فروش بیمه‌نامه است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به تبلیغات اخیر یکی از پلتفرم‌های فروش آنلاین بیمه‌نامه که با واکنش نهاد ناظر هم مواجه شده است، گفت: ضرورت دارد تا یک سازوکاری شفاف در ارتباط با اجرای فصل دوم آیین‌نامه 71 بیمه مصوب شورای عالی بیمه تدوین و به اجرا گذاشته شود؛ چرا که هدف سیاست‌گذاران صنعت بیمه از آیین‌نامه یادشده، حمایت از حقوق بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و صاحبان حقوق آنهاست.

مدیر عامل بیمه آسیا با تصریح این موضوع که در فصل دوم آیین‌نامه 71 بیمه، محورهای و جهت‌گیری اطلاع رسانی و تبلیغ خدمات بیمه‌ای مشخص شده، اظهار داشت: هدف از تبلیغات بیمه‌ای چه توسط شرکت‌های بیمه‌گر، کارگزاران رسمی و نمایندگان بیمه، معرفی صحیح خدمات بیمه‌ای با هدف ایجاد تقاضا در جامعه و تاثیر مثبت بر فروش بیمه‌نامه است.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا چالش اصلی این موضوع را این دانست که عرضه‌کنندگان بیمه و به طور خاص استارتاپ‌ها یا شرکت‌هایی که به نحوی غیرمستقیم، اقدام به فروش بیمه‌نامه در قالب اپلیکیشن یا یا سایت به صورت آنلاین می‌کنند، در تبلیغات خود نباید به گونه‌ای اقدام کنند که موجب گمراهی مردم و بیمه‌گذاران شود.

وی افزود: از این منظر اگر به ماجرای تبلیغات اخیر نگاه کنیم، این مساله روشن است که این تبلیغات نه با هدف معرفی خدمات بیمه‌ای که بر اساس یک شیوه تبلیغاتی و استفاده از نام و برند شرکت‌ها صورت گرفته که جای تامل و نقد جدی دارد.

مدیر عامل بیمه آسیا با تاکید بر اهمیت برند شرکت های بیمه ای، بیان داشت: واقعیت این است که نام و نشان تجاری شرکت‌های بیمه‌ای نمی‌تواند و نباید ملاک و دستمایه تبلیغات عرضه‌کنندگان بیمه قرار گیرد؛ چرا که مخدوش کننده حقوق صاحبان سهام شرکت‌های بیمه‌گر است و باعث سردرگمی بیمه‌گذاران برای انتخاب دقیق محصول مورد نیازشان می‌شود.

مسعود بادین با استناد به آیین‌نامه71، گفت: این آیین نامه به صراحت تاکید دارد که عرضه‌کنندگان بیمه باید از تبلیغات گمراه‌کننده پرهیز کنند. تبلیغات گمراه‌کننده یعنی اینکه باعث ابهام در تشخیص محصولات بیمه‌ای شود، وعده‌هایی خارج از پوشش‌های بیمه‌نامه یا افزون بر عملکرد و تعهدات بیمه‌گر به بیمه‌گذار داده شود، با شرایط حاکم بر بیمه‌نامه همخوانی نداشته و منطبق با قوانین و مقررات بیمه‌ای و عرف حاکم بر بیمه نباشد.

وی در ادامه اظهار داشت: بهتر است برای اینکه دیگر شاهد تبلیغاتی که ممکن است با شفافیت و رقابت سالم در صنعت بیمه همخوانی نداشته باشد، یک وحدت رویه‌ای با مشارکت شرکت‌های بیمه از کانال روابط‌عمومی شرکت ها، سندیکای بیمه گران و بیمه مرکزی به عنوان ناظر ایجاد شود. در خصوص موضوع اخیر هم آیین‌نامه 71 اختیار و تکلیف را بر عهده نهاد ناظر گذاشته و موسسات بیمه‌ای در قبال تبلیغات خود و یا شبکه نمایندگان مسئولیت دارند.

مدیر عامل بیمه آسیا در پایان ماده 7 آیین‌نامه 71 مصوب شورای عالی بیمه را مورد تاکید قرار داد که اذعان می دارد در مواردی که بیمه مرکزی تبلیغ بیمه را مغایر با قوانین و مقررات تشخیص دهد،‌ حق دارد دستور تغییر یا اصلاح تبلیغ مطابق نظر بیمه مرکزی و انتشار مجدد آن از طریق همان رسانه‌ای که تبلیغ اولیه از آن طریق منتشر شده را بدهد یا اینکه از انتشار تبلیغ جلوگیری کند و یا اینکه اقدام دیگری انجام دهد که نتیجه آن حفظ منافع عمومی باشد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد