درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 07:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4575صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 23 مرداد 1392 - 20:29
سخنان غفوری رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت
اصحاب رسانه می‌توانند در احیای اعتماد و خوش‌بینی کارآفرینان ایرانی و پیشبرد برنامه‌های اقتصادی دولت یازدهم نقشی کلیدی ایفاء کنند.
  

به گزارش شارا به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم که گروه زیادی از خبرنگاران اقتصادی روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری کشور برگزار شد دکتر فلاح مدیرعامل این بانک  با تقدیر از تلاش اصحاب رسانه در پیشبرد فرآیندهای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در کشور گفت: برگزاری مراسم روز خبرنگار، بهانه‌ای برای پاسداشت و گرامیداشت خبرنگاران کارآزموده و شریف ایرانی است و البته که هیچگاه از یاد نمی‌بریم مناسبت نام‌گذاری روز خبرنگار در کشور ما، رشادت و مسئولیت‌شناسی یکی از عزیزترین شهدای عرصه رسانه و ادای احترام به تمام خبرنگاران شجاع و تلاشگر ایرانی است.
 
 مدیرعامل بانک تجارت افزود: متاسفانه طی سال‌های اخیر رسانه‌های کشور، به ویژه رسانه‌های مکتوب دچار مشکلات عدیده مالی و متاسفانه در برخی موارد سختگیری‌های غیرضروری و بیش از اندازه بودند، با این وجود خوشبختانه شاهد تلاش نمایان اصحاب رسانه برای حفظ استقلال حرفه‌ای‌شان بوده‌ایم و حضور جمعی از بهترین جوانان آینده‌دار و خوشفکر و خوش قلم در رسانه‌های چاپی و الکترونیک کشور موجب شده تا امیدوار باشیم حجم و کیفیت محتوای تولیدی بویژه در صفحات و بخش‌های اقتصادی روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری کشور افزون‌تر شود، همچنانکه امیدوارم سیاستگذاران و مدیران فرهنگی کشور نیز آنچه در توان دارند را به کار گیرند تا از مشکلات و موانع پیش روی شما عزیزان در انجام رسالت حرفه‌ای تان کاسته شود.
 
 دکتر فلاح در ادامه با اشاره به وضعیت جاری اقتصاد کشور و برنامه‌های دولت جدید گفت: فضای کلی اقتصاد کشور با توجه به آنچه که مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب کردند در مسیر دگرگونی قرار گرفته و در شرایط امروز، وظیفه همه ما، به‌ویژه شما عزیزان که قلم در دست دارید، احیای اعتماد و خوشبینی کارآفرینان ایرانی، اعم از صنعتگران و بازرگانان است. وی افزود: خوشبختانه نگاه بخش خصوصی، شبکه بانکی، بازار سرمایه و دیگر بخش‌های اقتصاد کشور به تیم اقتصادی معرفی شده از سوی رئیس‌جمهور بسیار مثبت است و این امید وجود دارد که با کاهش محدویت‌های خارجی، اقتصاد ملی گذار به ثبات و بهبود را آغاز کند. در پیمودن این مسیر ژرف‌نگری و رویکرد دانش‌محور دست اندرکاران اصحاب رسانه به حوزه‌های مختلف اقتصاد کشور موجب خواهد شد تا تولیدکنندگان و تجار ایرانی، به هنگام تصمیم‌گیری از اطلاعات کامل‌تر و شفاف‌تر بهره گیرند.
 
 پیش از سخنان دکتر فلاح، غفوری رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به دشواری‌ها و حساسیت های حرفه خبرنگاری در کشور به نقش خبرنگاران حوزه بانک و بیمه در بهبود فضای کسب و کار و پیشرفت بنگاه های اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: رسانه ها می‌توانند با توجه به گستردگی حوزه مخاطبانشان برنامه ها و دستاوردها را در کوتاه ترین زمان به اطلاع مردم برسانند و با ارائه تحلیل‌های کارشناسی موثر و منصفانه و انعکاس به موقع و هوشمندانه بازخوردها مسیر تصحیح اشتباهات را هموارتر کنند.
 
 در خاتمه این مراسم از خبرنگاران برگزیده حوزه بانک و بیمه خبرگزاری‌ها ، روزنامه ها و پایگاه‌های خبری کشور تقدیر بعمل آمد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد