درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 13:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42960صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 10:20
پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی: روابط عمومی مدرن و منسجم عامل موفقیت سازمانهاست
مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن هفته ارتباطات و روز روابط‌عمومی را تبریک گفت و از فعالان این عرصه به ویژه همکاران روابط عمومی این بانک قدردانی کرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک سینا در پیامی، فرا رسیدن هفته ارتباطات و روز روابط‌عمومی را تبریک گفت و از فعالان این عرصه به ویژه همکاران روابط عمومی این بانک قدردانی کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، متن پیام دکتر ایمانی به شرح زیر است:
«امروزه با توسعه روز افزون علم و شبکه ای شدن جوامع که در آن ترکیبی از وسایل ارتباط جمعی، پایه ها و ساختارهای کلیدی جامعه را در سطوح فردی، سازمانی و اجتماعی شکل می دهند و سازماندهی می کنند، نقش روابط عمومی ها به عنوان نهادی که می توانند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم جامعه با سازمان اقدام کنند، بسیار حائز اهمیت است.
روابط عمومی مدرن، منسجم و هدفمند، به عنوان حلقه ارتباط موثر بین سازمان و جامعه است که زمینه تبادل افکار، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط دوسویه سازمانی را با بهره مندی از شیوه ها و تکنیک های ارتباطی کارآمد و موثر، فراهم کرده و مسیر موفقیت و تحقق اهداف سازمان را فراهم می سازد.


روابط‌عمومی، هنرمردم‌ داری با استفاده از فنون و ابزار ارتباطی است تا در جامعه ای که هر لحظه به سمت نوآوری، پیشرفت و پیچیدگی ارتباطی پیش می رود، از طریق ایجاد تفاهم و ارتباط ساده و صمیمی، راه تعامل با افکار را هموار سازد.


از طرفی روابط عمومی به عنوان مرکز و هسته اصلی سازمان، با ایفای نقش مهم خود در حوزه ارتباطات درون سازمانی، می تواند با تقویت اعتماد بین مدیران و کارکنان، ذهن و اندیشه نیروی انسانی را در تحقق اهداف سازمانی، همراه سازد و با هم افزایی و هم اندیشی، روند رو به رشد سازمانی را بیش از پیش تقویت نماید.


در فرصت ٢٧ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و هفته ارتباطات را به تمامی فعالان و دست اندرکاران عرصه روابط عمومی به ویژه همکارانم در بانک سینا تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با تداوم روند به کارگیری مدیران و کارکنان روابط عمومی کاردان، متخصص، بااخلاق و هنرمند در کشورمان، شاهد بهبود و تقویت روزافزون اعتماد عمومی به سازمانها باشیم».

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد