درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 16:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42774صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 - 09:12
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی: مدیران روابط عمومی تلاش کنند تا مردم نسبت به عملکرد شرکت های بیمه آگاه شوند
مصطفی زندی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در اولین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه نیز با اشاره به حادثه سیل اخیر از مدیران روابط عمومی خواست تا درباره عملکرد شرکت های بیمه در این مناطق اطلاع رسانی دقیق و سریع داشته باشند تا مردم نسبت به عملکرد شرکت های بیمه آگاه شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مصطفی زندی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در اولین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه نیز با اشاره به حادثه سیل اخیر از مدیران روابط عمومی خواست تا درباره عملکرد شرکت های بیمه در این مناطق اطلاع رسانی دقیق و سریع داشته باشند تا مردم نسبت به عملکرد شرکت های بیمه آگاه شوند.

وی از مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه خواست با ارایه اطلاعات صحیح به مدیران مجموعه خود، آنها را در مسیر پرداخت خسارات و کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر یاری کنند.

در ادامه این جلسه برخی از مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه از جمله بیمه معلم، ایران، آسیا، البرز، آرمان، نوین و تجارت نو نظرات خود را درباره عملکرد شرکت متبوع خود با حادثه سیل بیان کردند و پیشنهاداتی برای عملکرد بهتر صنعت بیمه در حوادث غیرمترقبه ارائه داشتند.

همچنین درباره چگونگی برنامه ریزی و هماهنگی شرکت های بیمه برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و تشکیل دبیرخانه دائمی برای انتخاب رسانه و روابط عمومی برتر صنعت بیمه در سال 98، بحث و بررسی صورت گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد