درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 22:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42773صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 - 09:11
درخواست دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از مدیران روابط عمومی های شرکت های بیمه
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تاکید براینکه شرکت های بیمه برای رفع آلام و مشکلات مردم مناطق سیل زده باید خود را بجای آسیب دیدگان قرار دهند، گفت: نباید احساس شود که شرکت های بیمه از پرداخت خسارت شانه خالی می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تاکید براینکه شرکت های بیمه برای رفع آلام و مشکلات مردم مناطق سیل زده باید خود را بجای آسیب دیدگان قرار دهند، گفت: نباید احساس شود که شرکت های بیمه از پرداخت خسارت شانه خالی می کنند.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومیسندیکای بیمه گران ایران، سیدمحمد علیپور روز شنبه در اولین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه با اشاره به حوادث ابتدای سال و نقش بیمه ها در این زمینه ابراز امیدواری کرد که با همکاری شرکت های بیمه، سابقه و کارنامه خوبی درجهت خدمت رسانی به مردم از سوی شرکت های بیمه ارایه شود.

وی از مدیران روابط عمومی های شرکت های بیمه نیز خواست که با انعکاس اطلاعات صحیح و واقعی به مدیران شرکت های خود، زمینه را برای تصمیم گیری صحیح مهیا کنند.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران افزود: شرکت های بیمه باید برای درک حادثه سیل اخیر و اتفاقاتی که برای مردم رخ داده است، خود را به جای حادثه دیدگان قرار دهند تا بتوانند به تسکین آلام آنها کمک کنند، در عین حال منتی هم بر سر آسیب دیدگان نیست چون همه شرکت های بیمه در قبال فروش بیمه نامه تعهد دارند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت های بیمه باید به مردم جامعه احساس آرامش بدهند، خاطر نشان کرد: مردم نباید در رفتار شرکت های بیمه احساس مغایرت و چندگانگی داشته باشند.

علیپور گفت: ما نیز در سندیکای بیمه گران ایران سعی می کنیم که با هماهنگی شوراهای هماهنگی استان ها، بین شرکت های بیمه در مناطق سیل زده برای برآورد و پرداخت خسارات هماهنگی و سرعت ایجاد کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد