درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 16:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4138صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 28 تیر 1392 - 02:55
بازدید مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع)
علی جهانی، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان به نمایندگی از سوی مدیرعامل بانک از موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) بازدید و با کودکان و نوجوانان تحت پوشش این مرکز که یکی از مراکز موفق نگهداری کودکان استثنایی و بی سرپر ست بهزیستی است دیدار واز آنان دلجویی کرد.
  

شارا- علی جهانی، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان به نمایندگی از سوی مدیرعامل بانک از موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) بازدید و با کودکان و نوجوانان تحت پوشش این مرکز که یکی از مراکز موفق نگهداری کودکان استثنایی و بی سرپر ست بهزیستی است دیدار واز آنان دلجویی کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، مدیر روابط عمومی پیش از این دیدار با حضور در محل ساخت اسکان دائمی این عزیزان که با حمایت گروه مالی پارسیان در دست ساخت می باشد، از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت کار و تکمیل مرکز جدید این موسسه قرار گرفت.
 
 اصلانی، مدیر موسسه بهشت امام رضا (ع) نیز در این بازدید، با ارایه گزارش کوتاهی به مراحل ساخت و همچنین مشکلات وکمبود منابع مالی پروژه اشاره کرد و با تأکید بر همکاری بسیار ارزنده بانک پارسیان، از توجه، مساعدت و پیگیری های مدیران ارشد بانک برای عملی شدن این اقدام در آغاز پروژه در غرب تهران و نیز حمایت های بعدی در پیشرفت مراحل کار، قدردانی و اظهار امیدواری کرد که تا چند ماه آینده این مکان برای اسکان دائمی کودکان و نوجوانان آماده شود.
 
 یادآور می شود که با تکمیل و بهره برداری از این مرکز مجهزکه پیش بینی همه گونه امکانات متناسب با شرایط کودکان استثنایی درآن شده است دیگر نیازی به اسکان موقت کودکان استثنایی و بی سرپرست تحت پوشش موسسه بهشت امام رضا (ع) در اماکن استیجاری نخواهد بود و این عزیزان با روحیه ای شاد و امیدوار در مرکز متعلق به خود بسر خواهند برد.
 
 ماه مبارک رمضان سال 1390، همزمان با فرخنده زادروزکریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع)، مدیرعامل و اعضای هیات عامل بانک پارسیان از این موسسه خیریه بازدید کردند و ضمن حضور در ضیافت افطار کودکان این موسسه از آنان دلجویی بعمل آوردند و در همان سال مشکل رهن محل اسکان این عزیزان مطرح و طرح مساعدت به ایشان و نیز اندیشه ساخت مکان ملکی مطرح شد.
 
 موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع)، یک موسسه خصوصی است که ده سال است با مجوز سازمان بهزیستی در مناطق 5 ، 17 و 18 تهران در زمینه نگهداری بیش از یکصد کودک و نوجوان استثنایی و بی سرپرست فعالیت دارد . این موسسه به صورت هیات امنایی و تحت نظارت بهزیستی و از طریق کمک های مردمی اداره می شود و به صورت داوطلبانه خدمات شایانی برای رفع و التیام این بخش از آسیب های اجتماعی انجام داده است و برای اسکان دائم آنان تلاش های موثری به خرج داده است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد