درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 10:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40991صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 16 آذر 1398 - 09:09
برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
صنعت بیمه برترین روابط عمومیهای خود را در حوزه‌های گوناگون رسانه‌های تبلیغی و حوزه‌های پژوهشی و آموزشی شناخت.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| صنعت بیمه برترین روابط عمومیهای خود را در حوزه‌های گوناگون رسانه‌های تبلیغی و حوزه‌های پژوهشی و آموزشی شناخت.
 
 به گزارش شارا به نقل از بیمه مرکزی، جشنواره یادشده هر سال با هدف رقابت‌پذیری و تحرک روابط عمومی‌های صنعت بیمه برگزار می‌شود.
 
 در آیین اختتامیه این جشنواره رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیئت عامل و تنی چند از مقامات ارشد صنعت بیمه با اهدای لوح تندیس و جایزه ویژه از تلاش‌های برگزیدگان این جشنواره در راستای فرهنگ‌سازی و اعتلای صنعت بیمه، تقدیر کردند.
 
 اسامی و رشته‌های برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر است:
 
 در بخش ارتباط با رسانه‌ها، احمدرضا عصاری از شرکت بیمه کوثر؛
 
 در بخش روابط عمومی الکترونیک، سید علیرضا سادات میر از شرکت بیمه ایران؛
 
 در بخش پژوهش و افکار سنجی، مریم زمردیان از شرکت بیمه سامان؛
 
 در بخش ارتباطات( درون و برون سازمانی)، نصرت‌الله محمدی از شرکت بیمه البرز؛
 
 در بخش مسوولیت اجتماعی، مهدی جمشیدیان از شرکت بیمه ملت؛
 
 در بخش خلاقیت و نوآوری، احمد رضا تهرانی از شرکت بیمه سرمد؛ دربخش انتشارات، آزاده هراتی‌زاده از شرکت بیمه معلم‌؛
 
 در بخش امور تبلیغاتی و نمایشگاهی، احمدرضا عصاری از شرکت بیمه کوثر.
 
 تقدیر از داود شکری مدیر روابط عمومی شرکت بیمه ما به خاطر دبیری جشنواره روابط عمومی‌های برتر؛
 
 تقدیر از محمد خرمی مدیر روابط عمومی شرکت بیمه آسیا به خاطر دبیری جشنواره بیمه در رسانه؛
 
 تشکر از روابط عمومی شرکت بیمه پارسیان و روابط عمومی شرکت بیمه آسماری.
 
 شایان ذکر است بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه با محوریت افزایش ضریب نفوذ بیمه؛ راهکارها و چالش‌های ضریب نفوذ بیمه، با حضور رئیس‌جمهوری، وزیر اقتصاد، رئیس کل بیمه مرکزی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس کل سازمان امور مالیاتی، معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد، تنی چند از مقامات
 
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد