درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 02:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40698صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 14 آبان 1398 - 19:31
رییس کل بیمه مرکزی: جایگاه روابط عمومی های صنعت بیمه پاسخگویی صرف به انتقادات نیست
رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران روابط عمومی از خلق خبر به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های مجموعه روابط عمومی ها یاد کرد و افزود: رسانه های صنعت بیمه می توانند با حرکت بر روی ریل امیدواری از حجم اخبار ناامیدکننده بکاهند و در افزایش ضریب امید به آینده و سطح شادابی جامعه نقش موثری را ایفا کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نهادینه سازی فرهنگ بیمه زمانی اتفاق می افتد که صنعت بیمه محصولات خود را به خانه تمامی آحاد جامعه ببرد و مردم را از ماموریت ها و ظرفیت های خود آگاه کند.


به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در جمع کارکنان روابط عمومی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: بسترسازی فرهنگی و صرف هزینه برای توسعه فرهنگ و افزایش ضریب نفوذ بیمه هیچ تفاوتی با سرمایه گذاری ندارد و بیمه مرکزی و شرکت های بیمه ای باید در این مسیر حرکت کنند.


رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران روابط عمومی از خلق خبر به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های مجموعه روابط عمومی ها یاد کرد و افزود: رسانه های صنعت بیمه می توانند با حرکت بر روی ریل امیدواری از حجم اخبار ناامیدکننده بکاهند و در افزایش ضریب امید به آینده و سطح شادابی جامعه نقش موثری را ایفا کنند.


دکتر غلامرضا سلیمانی از صنعت بیمه به عنوان یک صنعت خدمات رسان و مولد آرامش و امنیت، نام برد و تصریح کرد: وقتی محصول سازمان، آرامش است بنابراین رویکرد روابط عمومی هم باید ترویج فرهنگ امیدواری باشد و با تکیه بر شفاف سازی،رشد سرخوردگی را در جامعه کاهش دهند.


وی با تاکید بر این نکته که اتخاذ مواضع انفعالی در صنعت بیمه شایسته این صنعت بزرگ نیست، خاطرنشان کرد: جایگاه روابط عمومی های صنعت بیمه پاسخگویی صرف به انتقادات نیست بلکه شفاف سازی ابهامات موجود می تواند در این خصوص راهگشا و موثر باشد.


رییس کل بیمه مرکزی با تشریح آخرین تحولات صنعت بیمه در ایران و جهان از این صنعت به عنوان یک صنعت استراتژیک یاد کرد و خاطرنشان کرد: برای رونمایی از محصولات بیمه ای و معرفی همه محصولات و ظرفیت های صنعت بیمه به حمایت و همراهی همه رسانه های کشور احتیاج داریم.


رییس شورای عالی بیمه مشارکت شرکت های بیمه ای در پروژه های فرهنگسازانه روابط عمومی ها را یک ضرورت آشکار دانست و گفت: حضور فراگیر شرکت های بیمه در پروژه های توسعه فرهنگی نظیر طرح بزرگ زنگ بیمه در مدارس سراسر کشور باید به عنوان یک الگوی جدی در سطح صنعت بیمه نهادینه شده و روح مشارکت در پیکر این صنعت دمیده شود.


دکتر سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود موفقیت صنعت بیمه را در گرو موفقیت روابط عمومی ها ارزیابی کرد و افزود: روابط عمومی برای اطلاع رسانی گسترده به تمامی مدیاهای موجود احتیاج دارد و باید با حضور در رسانه های مکتوب، سایبری، فیلم ها و سریال های پرمخاطب و حتی بازی های رایانه ای محصولات و ماموریت های خود را برای تمامی آحاد مردم تبیین کند.


وی در پایان از مدیران و کارشناسان روابط عمومی بیمه مرکزی خواست تا با برنامه ریزی و سیاست گذاری دقیق، مسیر حرکت رسانه ای را برای تمامی واحدهای سازمانی، مشخص کنند.


گفتنی است دکتر غلامرضا سلیمانی در پایان دیدار از بخش های گوناگون روابط عمومی بازدید کرد و با کارشناسان این مجموعه پیرامون مسائلی نظیر ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و تشریفات،امور بین الملل به گفتگو پرداخت.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد