درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 04:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تکنیک شش کلاه تفکر
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  ارتباطات شرکتی
  گناه جهـــل من
  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4040صفحه نخست » فروشگاه آنلاین کتاب‌های روابط‌عمومیشنبه، 22 تیر 1392 - 12:17
۱۰۱ عنوان برای ساخت تبلیغات پرفروش
 ژان بقوسیان، بعنوان مشاور بازاریابی و فروش فعالیت می کند. او با ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش و انجام مطالعات گسترده و مشاهده سمینارهای افرادی مانند برایان تریسی ، جولی مورگن استرن، جک تراوت و… اقدام به تولید دوره های آموزشی پیشرفته برای مدیران و صاحبان کسب و کار نموده است. او در مجلات معتبر ایران مانند عصرشبکه کارآفرینی و .. مقالاتی در زمینه بازاریابی،کارآفرینی، افزایش فروش و رشد کسب و کار می نویسد.
  

 

۱۰۱ عنوان برای ساخت تبلیغات پرفروش

 

 نام کتاب :  ۱۰۱ عنوان برای ساخت تبلیغات پرفروش

نویسنده : ژان بقوسیان

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۲۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۵۵۹Kb       دانلود مستقیم

توضیحات:   ژان بقوسیان ، بعنوان مشاور بازاریابی و فروش فعالیت می کند. او با ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش و انجام مطالعات گسترده و مشاهده سمینارهای افرادی مانند برایان تریسی ، جولی مورگن استرن، جک تراوت و… اقدام به تولید دوره های آموزشی پیشرفته برای مدیران و صاحبان کسب و کار نموده است. او در مجلات معتبر ایران مانند عصرشبکه کارآفرینی و .. مقالاتی در زمینه بازاریابی،کارآفرینی، افزایش فروش و رشد کسب و کار می نویسد. او هم اکنون مدیریت سایت مدیر سبز را به عهده دارد. برای اطلاعات بیشتر کافی است نام او را درگوگل جستجو نمایید. او به صاحبان مشاغل کمک می کند خیلی سریعتر رشد کنند و از رقیبان پیشی بگیرند. از فعالیتهای او ، نوشتن برنامه بازاریابی مطابق با نیاز و بودجه شرکتها و همچنین طراحی تبلیغات پرفروش است …

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد