درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 13:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38453صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 23:10
پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می کنم.


روابط عمومی با بهره مندی اصولی و علمی از ظرفیت اصلی خود یعنی اطلاع رسانی دقیق، صریح و سریع و اطلاع یابی و سنجش افکار عمومی جامعه تبدیل به بازویی قوی و مشاوری آگاه و امین برای مدیریت کلان در راهبری سازمان ها شده است.


اکنون که دنیای رقابت، فزاینده و با پیچیدگی های روزافزون مواجه است، توفیق و تعالی و حرکت نظامند در بازار رقابتی و پیش از آن پایش، بررسی، مداقه و ارائه راهکار در خصوص آن بیش از پیش خودنمایی می کند، کار ویژه ای که نیروهای ارجمند حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در آن کارآزموده و توانمند هستند.


یک بار دیگر ضمن نکوداشت این روز و پاسداشت تمامی کارگزاران این حوزه، اعتقاد راسخ دارم کارکنان خدوم و پویای این حوزه با بهره مندی از تخصص و مهارت های زمینه ای حوزه ارتباطات و روابط عمومی، می توانند نقش بسزایی در تعالی روزافزون نظام بانکی کشور ایفا کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد