درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 11:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3763صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهجمعه، 31 خرداد 1392 - 09:06
معاون اجرایی بانک پارسیان در بازدید از شعب حوزه 55 گیلان عنوان کرد : تلاش مضاعف روسای جوان شعب موجب دستیابی به اهداف عالیه بانک است.
توده فلاح، معاون اجرائی بانک با حضوردرحوزه 55 گیلان، طی بازدید از تمامی شعب این حوزه با تمامی کارکنان بصورت تک به تک به گفت وگو پرداخت و در جریان تلاش همکاران و نظرات و پیشنهادهای آنان قرار گرفت. در جلسه ای که به همین منظور با تمامی روسای شعب و معاونین این حوزه برگزار شد، معاون اجرائی بانک ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه از زحمات کلیه کارکنان حوزه قدردانی کرد .
  

وی طی سخنانی با اشاره به اینکه برنامه بازدید از حوزه های بانک در دستور کار قرار دارد و تقریبا تمامی حوزه های کشور بازدید شده است، خاطر نشان کرد : این بازدیدها نقش موثری در پیشرفت و تعالی بانک دارد و باعث آشنایی بیشتر با فعالیت ها و نحوه عملکرد شعب در اقصا نقاط کشور می شود. این بازدید ها دارای نفع دو طرفه است از یک طرف مدیران ستادی از وضعیت شعب ، همکاران ،کمبودها و مشکلات آگاه می شوند که این آگاهی در تصمیم گیری ها بسیار موثر است چرا که بطور عینی مسائل و مشکلات لمس می شود و از طرف دیگر کارکنان با طرح مشکلات و نیازهای خود می توانند بطور مستقیم ایده های خود را به مدیران منتقل نمایند.

معاونت اجرائی بانک پارسیان با تاکید بر تمرکز زدایی در بانک اظهار داشت : بایستی وضعیتی بوجود آوریم تا هر منطقه و شعبه خودش بتواند تصمیم گیری نماید و اختیارات حوزه های شهرستان افزایش یابد.

جناب آقای توده فلاح به فعالیت اداره بازاریابی بانک اشاره نمود و با اعلام اینکه بزودی برنامه های بازاریابی ابلاغ خواهد شد از شعب خواست که از هم اکنون خود را آماده تشکیل کمیته های بازاریابی شعبه و حوزه نمایند.

وی بازاریابی موثر برای جذب منابع را از مهمترین عملکردهای بانک برشمرد و با تاکید براینکه همه در شعبه بایستی بازاریاب باشند، اظهار کرد: آن زمان که ما در شعبه می نشستیم و مشتری به ما مراجعه می کرد تمام شده است . اکنون باید خارج از شعبه حضور یابیم و با بازاریابی مشتری را جذب نماییم. بایستی با گفت و گو با مردم و مشاوره با آنان و بیان مزیت ها و امتیازهای بانک، آنها را جذب نماییم. وی ادامه داد : از کارمند پشت باجه تا مقامات ارشد بانک بایستی همه بازاریابی نمایند.

جناب آقای توده فلاح در ادامه با تاکید بر تلاش مضاعف روسای جوان از آنان خواست که تلاش خود را دو چندان نمایند، تا اعتمادی که مدیران ارشد بانک به آنان دارند را به اثبات رسانند.

معاون اجرایی بانک سپس به مواردی از قبیل اعطای تسهیلات اعتباری به بخش های مولد اقتصادی با رعایت بهداشت اعتباری، پیگیری و وصول مطالبات معوق، نظافت شعب، پوشش یکنواخت کارکنان، صرفه جویی در هزینه ها، پیگیری مستمر مسائل شعب تا حصول نتیجه و سایر موارد مرتبط تاکید کردند.

در انتهای این جلسه، نماینده شرکت تجارت الکترونیک در جلسه حاضر شده و به سئوالات همکاران پاسخ داده و توصیه های لازم از طرف آقای توده فلاح در جهت ارائه سرویس بهتر و مطلوب تر به ایشان به عمل آمد.

آقای هراتی، مدیر امور اعتباری، آقای بیژنی، مدیر امور پشتیبانی، آقای شهیدی، مدیر امور شعب آقای توده فلاح را در این سفر همراهی کردند. سپس آقایان هراتی و بیژنی و شهیدی در جلسه پرسش و پاسخی که به همین منظور برگزار گردید به سوالات حاضران پاسخ گفتند .

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد