درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 23:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37524صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 26 اسفند 1397 - 04:38
انجمن بانکداران کانادا: بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین انجام می دهند
این نظرسنجی آنلاین انجمن بانکداران کانادا که دو سال به طول انجامیده است نشان می‌دهد که پس از خدمات آنلاین نرم افزارهای موبایلی بیشترین کاربرد 23 درصدی، را در بین کاربران دارند و بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین (از طریق بانکداری آنلاین) انجام می دهند که این رقم در مقایسه با دو سال پیش 68 درصد رشد داشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| این نظرسنجی آنلاین انجمن بانکداران کانادا که دو سال به طول انجامیده است نشان می‌دهد که پس از خدمات آنلاین نرم افزارهای موبایلی بیشترین کاربرد 23 درصدی، را در بین کاربران دارند و بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین (از طریق بانکداری آنلاین) انجام می دهند که این رقم در مقایسه با دو سال پیش 68 درصد رشد داشته است.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از سی تی وی، این نظرسنجی توسط انجمن بانکداران کانادایی انجام شده است بیش از 53 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند بانکداری آنلاین متداول‌ترین روش انجام کارهای بانکی‌شان است.


فقط 12 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که خودشان حضوری کارهای بانکی‌شان را انجام می‌دهند و 10 درصد از آنها گفتند که با استفاده از ماشینهای بانکی کارهایشان را انجام می‌دهند.

نظرسنجی انجمن بانکداران کانادایی همچنین نشان داد که از 16 سال پیش که نظرسنجی مشابهی انجام شد و نشان می‌داد 40 درصد مردم از خدمات ABM استفاده می‌کنند، 30 درصد خودشان شخصا به بانک می‌رفتند و فقط 16 درصد از خدمات آنلاین استفاده می‌کردند تاکنون تغییرات زیادی به وجود آمده است .

این نظرسنجی آنلاین انجمن بانکداران کانادا ، از 4000 کانادایی بزرگسال در دسامبر 2018 به اتمام رسیده است.

گفتنی است بانکداری موبایلی یا Mobile Banking در واقع سامانه‌ای است که از طریق تلفن همراه و به صورت سیار به کاربران خدمات بانکی ارائه می‌دهد . در این روش معمولا با نصب یک نرم افزار روی گوشی موبایل می‌توانید از خدمات بانکی مثل میزان موجودی حساب، انتقال وجه و پرداخت قبوض استفاده کنید . البته خدمات متنوع دیگری نیز به کاربران ارائه می‌شود که بستگی به بانک مورد نظر شما دارد . از این موارد می‌توان به مشاهده چند گردش مالی اخیر ، درخواست دسته چک و … اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  جادوی تنوع


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد