درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 21:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35830صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 12 آذر 1397 - 08:54
مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات: «در خدمت مردم» بودن فقط ناشی از کار اقتصادی نیست
مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران در آیین رونمایی از نماهنگ «آوای ایران» گفت: امروز همکاری دو هنرمند بزرگ کشور موجب شده تا پیوندی نوستالژیک بین دو تا سه نسل از مردم ایران برقرار شود و حاصل این همکاری منجر به خلق اثری ماندگار برای حال و آینده شده است.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران در آیین رونمایی از نماهنگ «آوای ایران» گفت: امروز همکاری دو هنرمند بزرگ کشور موجب شده تا پیوندی نوستالژیک بین دو تا سه نسل از مردم ایران برقرار شود و حاصل این همکاری منجر به خلق اثری ماندگار برای حال و آینده شده است.
 
 به گزارش شارا، مدیرکل
روابط عمومی بانک صادرات ایران در آیین رونمایی از نماهنگ «آوای ایران» گفت: امروز همکاری دو هنرمند بزرگ کشور موجب شده تا پیوندی نوستالژیک بین دو تا سه نسل از مردم ایران برقرار شود و حاصل این همکاری منجر به خلق اثری ماندگار برای حال و آینده شده است.
 
  امیر لعلی افزود: شعار بانک صادرات ایران «در خدمت مردم » بودن است. درست است که وظیفه انجام یک کار اقتصادی و پولی را دارد، اما در کنار آن یک رسالت اجتماعی نیز داریم که در خدمت فرهنگ و موضوعات اجتماعی بودن است و مشارکت بانک صادرات ایران در این کار نیز از همین نگاه سرچشمه گرفته است.
 
 وی اظهار امیدواری کرد اثر تولیدشده بتواند مورد توجه همه مشتاقان هنر اصیل ایرانی قرار گیرد و برای نسل‌های آینده نیز خاطره خوبی را تداعی کند.
 
 بانک صادرات ایران با ٦٧ سال حضور در کنار مردم، امروز در قامت حامی هنر، مسئولیت‌های اجتماعی خود را در دستور کار قرار داده است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد