درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 03:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35209صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 23 مهر 1397 - 05:51
اولین نشست شورای روابط عمومی های منتخب بیمه ایران برگزار شد
به گزارش شارا، در این جلسه، منتخبان روابط عمومی شرکت در سطح کشور در قالب دبیران مناطق پنجگانه به همراه مدیرکل امور روابط عمومی و بین الملل، برنامه های پیشبرد و توسعه فعالیتهای روابط عمومی شرکت را درسطح کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین نشست شورای روابط عمومی های منتخب بیمه ایران در تهران برگزار شد.

به گزارش شارا، در این جلسه، منتخبان روابط عمومی شرکت در سطح کشور در قالب دبیران مناطق پنجگانه به همراه مدیرکل امور روابط عمومی و بین الملل، برنامه های پیشبرد و توسعه فعالیتهای روابط عمومی شرکت را درسطح کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

اعضای جلسه همچنین طی دیدارهای صمیمی با رییس هیات مدیره و مدیرعامل و سایر اعضاء هیات مدیره ضمن ارایه گزارش از روند شکل گیری شورای روابط عمومی های منتخب بیمه ایران، از حمایتها و رهنمودهای مدیران ارشد شرکت از حوزه روابط عمومی قدردانی و برخی مطالبات این حوزه در جهت پیشبرد امور را مطرح کردند.

پورکیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، در دیدار اعضای شورا و پس از استماع گزارش عملکرد حوزه روابط عمومی شرکت گفت : ایجاد روابط عمومی حرفه ای یکی از نیازهای اصلی بیمه ایران بود که در حال حاضر بطور نسبی به این فضا نزدیک شده ایم.

 

پورکیانی با تایید امکانات محدود روابط عمومی شرکت خصوصا در بخش نیروی انسانی تاکید کرد علیرغم کمبودها، روابط عمومی باید حرفه ای عمل کند و در این مسیر تقویت شود تا در وضعیت مطلوبتری قرار گیرد. مدیرعامل بیمه ایران در ادامه مسئولیت روابط عمومی های مراکز استان ها را بسیار مهم ارزیابی و تاکید کرد: مدیریت روانی درونی و بیرونی شرکت دارای اهمیت زیادی است و مشخصه سازمان های خوب وموفق این است که افراد وکارکنان می بایست همدیگر ، مدیران و سازمان خود را دوست داشته باشند.

کاظمی تکلیمی عضو هیات مدیره شرکت نیز در سخنان مبسوطی در جمع شورای روابط عمومی های منتخب بیمه ایران ضمن برشمردن وظایف مهم حوزه روابط عمومی بویژه در استانها، از همکاران روابط عمومی شرکت خواست با تبیین ساختار شرکت در استانها و حضور فعال در نشستهای تخصصی حوزه روابط عمومی در استانها به پیشبرد اهداف و ارتقا برند بیمه ایران کمک کنند.

رحیمی باغ ابریشمی دیگر عضو هیات مدیره شرکت نیز پس از استماع گزارش تشکیل نشست شورای روابط عمومی های منتخب بیمه ایران با تشکر از اقدامات مفید انجام شده در حوزه روابط عمومی، ضمن بیان سخنان ارزشمندی درخصوص اهمیت فعالیتهای حوزه روابط عمومی در شرکت و ازجمله استانها، از حمایت هیات مدیره شرکت از فعالیتهای توسعه ای حوزه روابط عمومی در راستای اهداف اصلی شرکت خبر داد.

در ادامه این جلسه مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران نیز با تشکر از همکاران روابط عمومی شرکت در سراسر کشور، فرهنگ سازمانی بیمه ایران را دارای خصوصیاتی منحصر به فرد دانست و تاکید کرد : در کمتر سازمانی نظیر این فرهنگ را سراغ داریم ودر واقع تعصب کارکنان وخانواده های آنها نسبت به بیمه ایران حتی در بستگان دور آنان نیز دیده می شود و به جرات می توان گفت این مساله یکی از نقاط قوت بیمه ایران و مزیتی فوق العاده و انرژی بخش برای تمام امور است.

عضو هیات مدیره بیمه ایران اخذ بازخورد تمام موضوعات و بیان تمام آنها راظرافت کاری روابط عمومی ها دانست و خاظرنشان کرد مسیر روابط عمومی و بازاریابی در شرکت می بایست همنوا و همسو باشد.

نشست یکروزه شورای روابط عمومی های منتخب بیمه ایران که با حضور دبیران منتخب مناطق پنج گانه کشوری شکری، غلامعلیان، منصورسوهانی و خانم ها صانع زاده و فرخ روز برگزار شد، با طرح نقطه نظرات و پیشنهادهای دبیران مناطق پنجگانه به نمایندگی از همکاران استانها و تدوین صورتجلسه پایانی به کار خود پایان داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد