درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 10:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35131صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 18 مهر 1397 - 21:39
مطالبات مدیران عامل شرکت‌های بیمه از روابط عمومی‌ها قوت گرفت
اظهارات مدیران عامل شرکت‌های بیمه در نشست‌ ‎ های اخیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه نشان می‌دهد که موضوع انعکاس مناسب عملکرد شرکت‌های بیمه و مدیریت فضای رسانه‌ای از جمله مطالبات مدیران صنعت از روابط عمومی‌هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مطالبات مدیران عامل شرکت‌های بیمه از روابط عمومی‌ها قوت گرفت.

 اظهارات مدیران عامل شرکت‌های بیمه در نشست‌ ‎ های اخیر شورای هماهنگی
روابط عمومی‌های صنعت بیمه نشان می‌دهد که موضوع انعکاس مناسب عملکرد شرکت‌های بیمه و مدیریت فضای رسانه‌ای از جمله مطالبات مدیران صنعت از روابط عمومی‌هاست.


به گزارش شارا، مصطفی زندی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه در نشست دیروز این شورا که در بیمه پارسیان برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: صنعت بیمه باید در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی، رویکردهای جدید مشارکتی را در قالب پروژه‌های بزرگ دنبال کند.


وی افزود اظهارات مدیران عامل صنعت بیمه حاکی است که طرح‌های مشترک این صنعت با هدف فرهنگ‌سازی و کاهش تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای و همچنین آشنا سازی مردم بر مباحث بیمه‌ای می‌تواند اثر بخشی بالایی داشته باشد .
او گفت: رئیس کل بیمه مرکزی بر اجرای طرح‌های هماهنگ فرهنگ‌سازی تأکید جدی دارد و همین موضوع از سوی مدیران عامل شرکت‌ها نیز در قالب طرح مشترک همکاری با صدا و سیما و مجموعه های بزرگ فرهنگی و آموزشی از طریق سندیکای بیمه‌گران ایران در حال بررسی است.


گفتنی است در این نشست مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان نیز بر موضوع یکپارچه‌سازی برنامه‌های فرهنگی و ترویجی صنعت بیمه تأکید کرد و گفت این موضوع در شورای عمومی سندیکا با طرح همکاری صنعت بیمه با صدا و سیما در حال پیگیری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد