درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 20:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34808صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 16 شهریور 1397 - 02:12
نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور
نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور با حضور دکتر غلامحسین چایچی مدیر عامل بیمه حکمت، مصطفی زندی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور در سالن کنفرانس بیمه حکمت صبا برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت صبا، نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور با حضور دکتر غلامحسین چایچی مدیر عامل بیمه حکمت، مصطفی زندی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور برگزار شد.

در آغاز این نشست، دکتر غلامحسین چایچی مدیر عامل بیمه حکمت صبا، با ابراز خوشحالی از میزبانی شرکت بیمه حکمت از مدیران محترم روابط عمومی صنعت بیمه گفت: روابط عمومی ها آینه تمام نمای سازمان ها و شرکت ها هستند که می توانند با ارتباط دوسویه مابین شرکت ها و مشتریان ، در وفاداری و جذب آنان کمک شایانی را انجام دهند.


وی افزود: امروزه روابط عمومی ها به سمت تخصصی شدن فعالیت ها در بحث تبلیغات، اطلاع رسانی، افکار عمومی و... حرکت می کنند که نشان از حرفه ای شدن بحث روابط عمومی در کشور می باشد.

در ادامه مصطفی زندی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت بیمه حکمت ، دستورجلسه این نشست را قرائت و جلسه به صورت رسمی آغاز شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد